snap t nietmeer..

Hai meiden!

Was ik weer… Maar nu met een ander topic… De jongen die ik na 4 maanden niet gezien te hebben en die ik nu 2 keer weer gezien heb (lees mn topic wat betekend het)doet nu opeens heel droog via sms… Als ik by em ben doet ie vetlief en alles, maar via sms soms droog en soms heel lief… Hoe kan ik hem wat ‘uitdagen’ via sms zegmaar, zodat ie ‘verliefd wordt’ zegmaar … Xx

Misschien houd hij er meer van om in het echt te praten dan via sms, dat hebben wel meerdere mensen. Verder kun je niet zoveel aan doen om hem verliefd te maken, dat gebeurd vanzelf.

Ik ga met Christy mee. Mijn beste vriend is op skype zelden lekker aan het kletsen, maar als we elkaar zien dan is hij heel gezellig.

Dat zou kunnen, maar ik word er heel onzeker van… Dan smst ie wel met ; xx . En dan opeens weer niet…

ooooh dit heeft mijn vriend ook, in het echt NOOIT maar via whatsapp ‘durft ie wel’

zolang hij in het echt maar lief tegen je is! :slightly_smiling_face:

Jaa in het echt is ie heel lief tegen me , hij smste me gisteravond ook dat ie om me gaf… Maar hij doet de ene keer droog via sms en de andere keer weer heel lief… Ik word er zo onzeker van… Zijn er niet dingen die ik kan smsen waardoor ik hem wat ‘gevoel’ geef ?

Spreek met hem af, dan zullen al je vragen beantwoord zijn.

We spreken elke week wel wat af… Hebben nu 2x weer wat gedaan

luister naar een songtekst, staan vaak leuke zinnen in, één voorbeeld;

Cause nothing can ever, ever replace you,
nothing can make me feel like you do, :heart:

ofzo? haha van justin bieber, maar uit songteksten kun je echt veel leuke dingen halen!

Ghehe, hy kan geen engels :blush:

die snapt hij vast wel, en anders vertaal je het naar het nederlands;p

Je kan iemand niet verliefd maken.

ik ga met Christy en itsme’ mee (:

Ik ga ook met Christy mee :wink: