Snap niks meer van me vriendinnen

Ben al geholpen =)

Nee, als ik het zo lees is ze echt een bitch…

Maar ik denk dat die ene vriendin met ‘bitch’ meeging omdat ze anders niks te doen had.

Dankje voor je reactie. Dat denk ik ook inderdaad, maar ik vind het gewoon een beetje raar. En ik smste haar of het leuk was, toen antwoordde ze niet eens. Terwijl ze altijd antwoord.

Misschien probeert ‘bitch’ te stoken omdat ze jaloers is ofzo? Nouja, ik zou het gewoon een tijdje aankijken en als ze nog steeds zo doen een keer met zn alle gaan praten. Niet op een aanvallende manier maar gewoon proberen een oplossing te vinden. En als ze dan nog steeds blijft bitchen moet je haar gewoon laten en leuke dingen doen met andere vriendinnen :grinning:

Doet me denken aan zo’n uitspraak uit Gossip Girl waar Serena zei tegen Blair (ugh) dat zulke meiden gewoon van de ene vriendin naar de andere springen.
Denk dat het wel zo’n situatie is. Spreek eens met die vriendin af om te kijken of er wat scheelt.

Aan de andere kant vind ik het gewoon echt geen goed plan om jullie andere vriendin te gaan negeren zonder dat ze een idee heeft waarom jullie boos zijn. Op die manier ontstaan er misverstanden. Beter gewoon eerlijk met haar praten over wat jullie dwarszit.

Ik snap jou wel Brod. Maar we hebben al met haar gepraat. Ik heb tegen haar verteld dat ze een beetje op moest passen met jongens, en dat ik het idee had dat ze die jongens ook voor ons trok. Toen kreeg ik als antwoord: ‘Dus nu ben ik opeens een slet? Er zijn zoveel jongens die zo doen en daarvan wordt niks gezegd en van mij direct dat ik een slet ben. En jullie willen zelf niet mee chillen met die jongens.’ En als we het tegen haar zeiden dat het echt een rotstreek was wat ze bij die vriendin had gedaan kregen we als antwoord: ‘Ik kan er niks aan doen dat die jongen mij leuker vond dan haar.’ Dus praten heeft geen zin.
Maar bedankt!

Ok. Maar nu zit je wel met het risico dat er twee groepjes ontstaan en dat er constant van de ene naar de andere wordt overgelopen.
Maar ik snap wel dat je er liever niet mee omgaat, ik hoop alleen voor jou dat je andere vriendinnen ook zo verstandig zijn.

Echt een bitch. Ik zou proberen moed te verzamelen, en eerst tegen je vriendinnen zeggen (die eerst niet met dat meisje om wouden gaan en nu wel) waarom ze dat met haar afspraken. En dan erbij zeggen dat ze mogen doen wat ze willen, maar dat jij het wel een beetje raar vindt dat ze twee verhalen vertellen. En ik zou tegen die bitch zeggen dat ze het ook gewoon kan zeggen als ze niet meer met jullie/jou wil afspreken. En dat ze niet verplicht is om met jullie om te gaan. Als zij bitchie doet, gewoon bitchie terug doen. Ik weet het verder ook niet eigenlijk… Dat is wat ik zou doen. X