Oke, Het is nu ongeveer een maandje uit mijn mijn vriend.
Ik had het er natuurlijk erg moeilijk mee, en kreeg ook steun van vriendinnen. en zélfs hij was nog heel lief en begripvol. Het leek zo veel makkelijker te gaan.
Totdat ik, maandagmiddag hoorde van een vriendin van mij, dat ze 2 weken geleden met hem had gezoend! Ik wist even niet wat ik hoorde… ze troostte me al die tijd, en had beloofd niets met hem toen, want ze was mn vriendin (want het was bekend dat ze hem wel zag staan) Dus ik geloofde haar. Ze had er héél erg veel spijt van zei ze… en het was alleen zoenen. En dat hij toevallig een keer bij haar huis in de buurt was. Dat vond ik al erg genoeg natuurlijk. Maar, ik hoorde dinsdag van een andere vriendin van me, dat er meer is gebeurd. namelijk handwerk. En dat ze gewoon 2/3 keer bij hem thuis is geweest!! Film gekeken, naar boven gegaan… etc. Ik voelde me zó genaaid!
Eerst er helemaal voor me zijn, en me geruststellen dat er niets aan de hand is… maar ondertussen… Ik vind het niet alleen genaaid van haar, maar óók van mn ex… Want hij zei; ‘‘Ik ga niet gelijk wat doen met meiden, dat vind ik lullig voor jou’’ En; ‘‘Ik vind het ook wel naar dat het uit is…’’ Maar néé dus!!
Ik heb met ze gepraat, en ze boden alle twee hun excuses aan. Ze hebben nu dan niets meer… maar tóch, dat voorliegen… Daar baal ik ontzéttend van.
ik weet nu niet precies wat ik moet doen…
Bedankt voor het lezen!