Snap jij dat nou?

Oke, Het is nu ongeveer een maandje uit mijn mijn vriend.
Ik had het er natuurlijk erg moeilijk mee, en kreeg ook steun van vriendinnen. en zélfs hij was nog heel lief en begripvol. Het leek zo veel makkelijker te gaan.
Totdat ik, maandagmiddag hoorde van een vriendin van mij, dat ze 2 weken geleden met hem had gezoend! Ik wist even niet wat ik hoorde… ze troostte me al die tijd, en had beloofd niets met hem toen, want ze was mn vriendin (want het was bekend dat ze hem wel zag staan) Dus ik geloofde haar. Ze had er héél erg veel spijt van zei ze… en het was alleen zoenen. En dat hij toevallig een keer bij haar huis in de buurt was. Dat vond ik al erg genoeg natuurlijk. Maar, ik hoorde dinsdag van een andere vriendin van me, dat er meer is gebeurd. namelijk handwerk. En dat ze gewoon 2/3 keer bij hem thuis is geweest!! Film gekeken, naar boven gegaan… etc. Ik voelde me zó genaaid!
Eerst er helemaal voor me zijn, en me geruststellen dat er niets aan de hand is… maar ondertussen… Ik vind het niet alleen genaaid van haar, maar óók van mn ex… Want hij zei; ‘‘Ik ga niet gelijk wat doen met meiden, dat vind ik lullig voor jou’’ En; ‘‘Ik vind het ook wel naar dat het uit is…’’ Maar néé dus!!
Ik heb met ze gepraat, en ze boden alle twee hun excuses aan. Ze hebben nu dan niets meer… maar tóch, dat voorliegen… Daar baal ik ontzéttend van.
ik weet nu niet precies wat ik moet doen…

Bedankt voor het lezen!

Djeez wat lullig! Ja van je ex kan je in principe natuurlijk niets zeggen, het is lullig en niet leuk dat hij al zo snel wat met iemand anders doet, maar het is je ex. Van je vriendin vind ik het nog lulliger! Jou troosten, maar ondertussen met hem van alles doen, waarschijnlijk durfde ze niets tegen jou te zeggen, omdat ze jou daar nog meer verdriet mee zou doen. Maar wat je nou moet doen, ja geen idee eigenlijk! Ik zelf zou ze gewoon lekker laten gaan, ze zoeken het maar uit met z’n 2!

Heel erg lastig! Het is gewoon erg kwetsend voor jou natuurlijk! Omdat je er gewoon nog niet overheen bent!

Maar aan de andere kant… als het echte liefde is kan je het alleen niet tegenhouden dan vind het vanzelf zijn weg wel…

Een erg lastige situatie maar misschien kun je ze beide vragen of ze iig rekening met jou willen houden door in jouw buurt niet met elkaar te zoenen enzo!

Jezus!! Maar je hebt er tenminste een ding van geleerd: die vriendin en vriend SUCKS!!! Jij bent zoveel beter dan hun!! Remember that girl!! You go!! Their choke join seams

Dat ben ik trouwens vergeten te zeggen! Maar ze zijn al ‘gekapt’ Ermee, omdat ze toch ineens inzag dat het niet goed was. Opzich wel fijn, maar ze had er niet mee moeten beginnen en me voorál niet voorliegen. Daar ben ik nog zo boos over…

je kan behoorlijk vergissen zeker in je beste vriendin en vriend

lulliggggggggg

Inderdaad stom dat ze het gedaan hebben, maar van de andere kant wel fijn dat ze er nu mee gestopt zijn.

Ik snap het als je boos bent, maar uiteindelijk hebben ze wel aan jou gedacht. :slightly_smiling_face:

Oh wat een naaistreek van haar. Ik zou haar niet eens meer geloven als ze er nu wél ineens mee kapt. Maar goed dat ben ik.

Wauw wat zou ik dáár boos om geworden zijn! Zo wat een lef hebben die! Het is goed dat je ze hebt aangesproken zeg, het lijkt me zwaar in jouw positie! succes!

het kan zijn dat ze besloten hebben om niks te zeggen hebben omdat ze natuurlijk wisten dat het fout was, en je niet wilde kwetsen.
die kant moet ook even gezegd worden niet dat ik het ermee eens ben natuurlijk, heel lullig.

Ik zou me toch boos zijn geworden :kissing:

Maar ik vraag me wel af of die ‘vriendin’ dan überhaupt wel echt een vriendin is.

dat is wel heel lullig inderdaad :S… Beetje jammer dat je altijd op dit soort manieren erachter moet komen wie je echte vrienden zijn ¬¬’ Anyway, ik zou het je vriendin denk ik niet zo snel vergeven, omdat ik bang zou zijn dat ze weer zoiets flikt… maarja dat ben ik :stuck_out_tongue:

Omg wat een ongelooflijke naaistreek!
Ik kan er echt niet bij dat je als vriendin zoiets flikt. Wat belachelijk zeg. Ik zou haar laten merken dat je goed boos bent en dat ze flink verkeerd zat!

Ja, ons ‘vriendinnengroepje’ is sowieso vreselijk boos op haar! Dus ze voelt het zéker…

Als een vriendin dat bij mij zou flikken, zou ik echt zo boos worden! Goed dat je het hebt gezegd, maar die ‘vriendin’ had bij mij niet meer terug mogen komen.

Ongelooflijk zeg! Hoe kan je zoiets flikken?
Verbannen uit de vriendengroep zeg ik zo…

jeeeezus, wat een trut.
ik zou serieus een scène hebben geschopt!
als ik jou was zou ik haar er heel lang aan blijven herinneren wat ze tegen jou gedaan heeft.

Dat doe ik zéker! Maar ook aan mn ex hoor. Want we zijn zeg maar vrienden gebleven. En ik zei gisteren nog van; Ja kan beter he (voorafgaand, alles goed?) en dan doet hij van: HUG!! Terwijl hij ook de schuldige is…

k weet niet of ik nog vrienden met m’n ex zou willen zijn als ie zoiets gedaan had.