Snap het niet meer?

Ten eerste zal ik jullie even vertellen dat ik een jongen ben, maar leek me makkelijkste om jier hulp te vragen.

Nou ik heb iets met een meisje die ik wel heel leuk vind.
Maar paar weken terug kregen we ruzie om iets stoms en toen zij mij bellen en smsen van het spijt me wil jou echt niet kwijt, hou alleen van jou enz…

Maar nu begint ze ineens heel laks te doen net of het haar niks meer interreseert :frowning_face:.
snap meiden soms echt niet :S(A).

xx

misschien ging ze er later over nadenken en was ze toch nog wel boos ofzo ?
weet natuurlijk niet waar je ruzie over had…

hahaha nou geloof me. Ik snap jongens ook écht niet…
Ik begrijp haar ook niet echt… Maar misschien wil ze kijken hoe je erop reageert?! En als zij jou belde om sorry te zeggen, dan moet het wel goed zitten, toch?

Het toverwoord: communicatie. Ga met d’r praten joh! Daar houden meiden van.

hmmmm, klopt hélemaal! Alleen volgens mij zijn jongens niet zo goed inpraten… Daardoor snap ik jongens namelijk niet, want ze zeggen niks als je juist iets van ze verwacht…
Dus idd praat met der, maar probeer een ruzie te voorkomen!

We hebben daarna nog wel afgesproken en dat ging gewoon goed.
Maar het lijkt net of ze de ene dag helemaal gek op me is en de andere dag doet ze weer net of ik er niet ben :S.
En ze heeft bijna nooit is tijd volgens haar doen, ze is liever bij vriendinnen volgens mij.

fuck haar. ze zet jou voor lul.

Misschien zit ze wel ergens mee… Of gaat het thuis niet zo goed? Het hoeft niet per se gelijk aan jou te liggen. Maar als ze liever bij haar vriendinnen is volgens jou, dan zie je dat misschien wel goed. als je het zelf denkt. Want ik vind persoonlijk dat je tijd kunt en moet maken voor je vriendje.

Soms hebben wij dat gevoel ook gewoon (ik wel teminste) dat we even niet meer weten of we een jongen leuk vinden, laat haar zien dat je haar echt leuk vindt, en praat er over.

Je verdient beter boy (:
Met haar praten, maar als het toch niet gaat is ze misschien toch niet die ene voor jou?

Laat dat wijf lekker gaan joh
je verdient een leuker meisje :slightly_smiling_face:

Tjah maar zaterdag heeft ze me nog verkering gevraagd.
Zondag hele dag bij haar geweest gewoon heel gezellig noemt ze me schat enzow.
En vandaag reageert ze niet eens meer op mijn smsjes en kom net op msn is ze weer heel lief :S…

Ach maar mss hebben jullie wel gelijk moet ik haar maar laten gaan alleen zo kut dat ik toch wel verliefd ben :S.

het komt over dat niet meer weet wat ze wil twijfelachtig klinkt het.

Heb je dan nee of ja gezegd? Want als jullie wat hebben is haar gedrag niet normaal, en als jij nee hebt gezegd kan ik haar gedrag ergens begrijpen. Dan is ze gewoon teleurgesteld.

Ik heb ja gezegd daarom snap ik het ook niet.
Als we niks hadden had ik het ook wel gesnapt.
En ben gister geoppereerd dus anders had ik nog wel naar haar toe gekunt om te praten maar kan momenteel niet lopen :S.

Aah dit vind ik stiekem wel heel lief.

Als ze zo blijft doen zou ik toch een ander meisje zoeken, want dit is niet echt aardig. Maar misschien bedoelt ze het wel niet zo. Maar áls ze het niet zo zou bedoelen, is ze jou wel een verklaring schuldig.
Dus ja. Ik weet het eigenlijk ook niet meer.

Vroeg mijn vriendje hier soms maar hulp, haha.
Je moet eigenlijk gewoon vragen waarom ze zo doet en haar duidelijk maken dat je het zo niet leuk vindt.

Ik denk dat je veel beter verdient. Een meisje dat wel laat merken dat ze om je geeft.

Pfoee moeilijke situatie zeg!
Ik vind dat je beter verdiend, want ik krijg het gevoel dat ze alleen maar lief tegen je gaat doen als het haar uitkomt.
Maar een tip: Praat met haar, misschien kom je er samen wel uit.

Wat je ons nu allemaal vertelt, moet je haar vertellen. Je bent namelijk in de war en wil graag duidelijkheid. En als ze dan zegt dat ze inderdaad nog boos is, denk ik dat een relatie er voorlopig niet in zit.

ps. Ik vind het echt ontzettend lief dat je hier om hulp vraagt! Is wel eens handig om te lezen hoe jongens over relaties denken.