Snap het niet meer

Ik zit met een probleempje, en ik snap er zelf niks meer van.
Ik heb al meer dan 2 jaar een vriend, en ik hou veel van hem. Laatst toen we naar de kroeg gingen heb ik een jongen gezien, en iets vind ik leuk aan hem. Ik voel geen kriebels oid voor hem… Maar toch denk ik aan hem. Ik kan mijn huidige vriend echt absoluut niet kwijt, ik hou te veel van hem. Ik weet niet waar dit aan ligt. Misschien dat mijn relatie de laatste tijd een beetje moeizaam gaat. Ik weet het echt niet. iemand?

Hee:)

Ik heb 2 jaar hetzelfde probleem gehad, ging toen 2 jaar met mn vriend. Je zal nog wel vaker iemand leuk vinden maar met je vriend heb je meestal iets speciaals en iets opgebouwd… En de moeizame periodes horen bij een relatie:) Ik ga nu al 4 jaar met mn vriend en natuurlijk blijf je jongens tegen komen die ook leuk zijn:) Gewoon doorgaan met je vriend :stuck_out_tongue:

Hmmm ja! Het is ook gewoon vreemd… ik doe alles om hem verliefd op mij te laten worden, terwijl ik niet verliefd op hem ben oid. hmmm

Je zegt het zelf al; Je hebt geen kriebels verder bij hem.

Zoals bovenstaande reactie ook al zegt; het is gewoon interesse hebben in een ander. En hij trekt je blijkbaar aan.
Nog geen paniek hoor, zodra je meer gaat voelen moet je je zorgen maken!

Bedankt! Jullie hebben me gerust gesteld haha!