Snakebite?

Heey :grin:!
Ik denk erover een snakebite piercing te nemen (twee onder je onderlip)
en ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben
aangezien ik nogal twijfel. Deed het laten zetten pijn,
heb je last van je tandvlees gekregen (daar ben ik het meest bang voor
omdat ik geen zin heb om vroegtijdig mijn tanden te verliezen :grin:)
en hoe duur is het ongeveer?
xxxxxxxxxx.

Hay,

nee ikzelf heb hier geen ervaring mee. Wel weet ik dat er een Girlscene’er is met een Snikebite-piercing. Ik vind het echt super staan bij haar, ligt echt aan de persoon. Zelf zou ik echter nooit zo’n Snake-bite nemen. (Heb er gewoonweg het lef niet voor, en het is niets voor mij.) Ik zou je van te voren inderdaad wel goed laten informeren.

Oké doelloze post, maar toch een up voor jou!

ik heb ze ongeveer een week laten zetten, nu heb ik er drie in mn lip.
die allereerste heb ik bijna 2 jaar, helemaal nergens last van gehad.

mijn filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=MxicEE-bElg

Snakebiteee <333
ok nutteloos, ik heb dr zelf geen.
Maar ze zijn wel vet.

Nee, het deed bij mij geen pijn(iedereen heeft een andere pijngrens) en de slijtage van je tanden en tandvlees hangt van de anatomie van je mond af.

Ik heb voor mijn off-center 45 euro betaald. Mond gespoeld met Elmex mondwater voor gevoelige tanden(zit geen alcohol in) en heb later het ringetje vervangen voor een bioplast labret: dat is het staafje maar dan van een kunststof, wat beter is voor je tanden en tandvlees.

Heel erg bedankt voor de reacties :grin:. Dáár heb ik wat aan :].

snakebites zijn mooi.
okay, nutteloos i know :’]

lachte je nou gewoon op het laats of licht dat aan mij ? x3
Trouwens jij bent echt pretty n_n

Ik heb zelf ook een tijdje snakebites gewild mja mijn pijngrens licht volgens mij nogal laag en ik weet niet ik word al gek als ik dit flimpje hierboven kijk x’D Ik zou gewoon zat gaan worden van te voren >.<

je kunt mss eerst 1 piercing laten zetten
en als het dan meevalt kan je je 2de laten zetten…
:slightly_smiling_face:

Heey, wou dit topic ook maken xD
Ga er ook laten zetten alsk 16 ben ^^
Hoe oud ben jij?
x
Ng een vraagje : ik moest eens een infuus laten steken(of hoe je dat ook zegt ). en dat vond ik al pijn doen x] , is het dan met de snakebite hetzelfde? ^^ , of erger x] *lage pijngrens*

Ik ben zelf 16 (sinds januari) :].

En wat ik nog vergeten ben te vragen: als je je piercings er uit haalt (ik kan me zeg maar niet voorstellen dat ik op mijn veertigste nog met een snakebite rond wil lopen :grin:) valt het dan erg op dat er iets zat en kan het dicht groeien (zelfs na lange tijd)?

Nou als ik mijn piercings uitdoe zie ik niks (maar ik heb mijn lipringetje dan ook nog maar sinds April 2007 en mijn Monroe sinds December 2007), maar ik denk over een paar jaar, dat je dan wel een klein gaatje of deukje ziet.

een vriend van mij heeft zijn piercings een jaar geleden ofzo uitgedaan en je ziet ook nog wel altijd kleine gaatjes…
:slightly_smiling_face:

haha ja ik lachte, de piercerdude maakte een grapje toen ik net die naalden door mn lip heen had, dus het leek een beetje butterig… maar had geen pijn dus kon gewoon lachen enzo.
thx voor the compliment n_n

als ik mijne eruit haal zie je het inderdaad wel, maar van een afstandje niet. als ik dan gewoon met mensen praat zeggen ze wel altijd; hey heb je een piercing ??

ik heb em nooit lange tijd eruit gehad dus ik weet niet hoe het dan is

Haha ik had toen mn ogen de hele tijd dicht.
Aangezien ik alsnog bang was voor naalden xD

haha dat is dan wel slim idd.
ik vond die naalden in mn lip best wel onhandig, gaat hij ook nog gezellig kletsen met die vriendin die mee was :stuck_out_tongue: lekker.

ik krijg het op m’n 18e n_n

Tegenwoordig wilt iedereen een snakebite… o_o’
Verder geen ervaring enz.

goh, tegenwoordig wilt iedereen zoveel.