snail mail laten zien.

hallo,

ik weet niet of er al een topic over was. maar ik kon er nog geen van vinden.

Wat houdt snail mail eigelijk in ? Het is gewoon ouderwets brieven schrijven naar elkaar. Sommige mensen doen er nog cadeutjes bij maar dit hoeft niet persee.
hierbij wil ik mijn creaties met jullie delen.

http://1.bp.blogspot.com/-grauub8fUMo/UUiHAyHHOzI/AAAAAAAAAGg/zeu5cABDfrU/s640/blog+006.JPG

http://2.bp.blogspot.com/-HfSUlwDdb9w/UVx6_wonteI/AAAAAAAAAP4/rWSmmIeQzrU/s320/010.JPG

Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties.

Oh leuk! Ik zal binnenkort mijn snail mail laten zien :slightly_smiling_face:

Wat leuk ik ken het niet maar wat een leuk idee :bowing_man:

Hier is een lijst met blogs waar superveel leuke snailmail foto’s op staan :slightly_smiling_face:

Ik heb wel aan snailmail gedaan, maar ik ontvang niks meer.
Op mijn oude blog heb ik snailmail foto`s staan.
www.houseofthebirds.blogspot.nl

bedankt voor het lijstje. echt super handig om inspiratie op te doen. het zij wel veel blogs uit belgie

Waar kan je snail mail vrienden vinden?

We kunnen hier ook een oproep topic (wel met creaties natuurlijk) van maken! Je hebt wel een penvriendin topic, maar snail mailen is toch wel iets anders :upside_down_face: Heb helaas al mijn brieven al gestuurd, dus misschien maak ik wel een foto van de dingen die ik binnenkrijg. Ik snail mail nu met een meisje, en ik moet nog antwoord krijgen van een ander, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugt! Haha :slightly_smiling_face: Zoek je nog iemand om te snail mailen? Ik zit gewoon achter mijn computer :slightly_smiling_face: Ben trouwens 14.

Mijn laatste twee snail-mail brieven.

Lijkt me ook wel leuk om te doen, ik ben alvast kandidaat :slightly_smiling_face:

Ik note je even!

Ik! Als je het leuk vind, stuur me dan even een note, dan kunnen we even mailen :wink:

Ik stuur jou wel een note, Thaz!, ik zie dat je nieuw bent :flushed:

Ik post binnenkort ook wel foto’s van mijn snail mail.
Heb vanochtend alles in de brievenbus gedaan :grinning:.

Ik zoek ook nog een paar snail mail vrienden.

Ik wil wel! Note me maar even als het jou ook wat lijkt. Ik ben trouwens 15(bijna 16! ^^)
Nog andere mensen?

-

Omg, dit is zo schattig. <3
Ik ben helaas niet zo creatief, :3 maar ik moet toegeven dat ik erg van schrijven hou.
Ik ga er over nadenken om hier aan mee te doen x3

ik was op zoek naar soort topic
ik ben zelf nog maar kort er aan begonnen
ik was ook benieuwd naar anderen voor wat inspiratie op doen.

hallo ik ben chantal iemand die met mij wil snail mailen ?:slightly_smiling_face: