smssen met een jongen die een vriendin heeft

okee mensen,
ik heb adviezen nodig :wink:
er is een jongen, en die heeft een vriendin T.
T gaat nooit mee uit etc omdat dat niet mag van haar ouders,
de jongen, N, is meestal wel mee.
tijdens uitgaan (ook op school als hij zonder T is) is hij vrij handtastelijk (niet heel vervelend ofzo, maar niet zoals de andere jongens, je moet dat denken aan op schoot nemen, hand vast, arm om je middel etc)
ik ken hem nu een paar weken en hij trekt nogal naar me toe.
op msn hele leuke gesprekken, ook wel diepgaand.
maar toen ging ik op vakantie en hij smste heel erg veel, hele dagen door, van waar ben je nu, ik ben daar en daar. hoe gaat het etc
en de dag dat is terugkwam, ben je alweer thuis? veilige reis gehad?
opzich best vreemd aangezien ik hem ong 2 maand ken, en hij een vriendin heeft.
er vallen ook wel is opmerkingen waarvan je denkt, hmmm.
maar de smsjes zijn verder wel onschuldig
het is een leuke jongen maar ik houd mijn gevoel tegen omdat hij een vriendin heeft die ik ook ken, van eerder.
dus eigenlijk de vraag is; wat zou jij doen in zo’n situatie?
dankjewel alvast!
x

er met hem over praten over hoe zijn vriendin het vind dat die wel uitgaat en of ze niet jaloers zou zijn als jij bij hem op schoot zit ect

tegen hem zeggen dat het niet normaal is dat hij zo handtastelijk is terwijl hij en vriendin heeft

Ik zou tegen hem zeggen dat die de tering kan krijgen en dat die z’n eigen vriendin maar is moest gaan respecteren :wave:

haha okee, dankje
zo’n idee had ik ook al :wink:
ik zal het hem melden als meneer weer klef begint te doen :slightly_smiling_face:

okee
nieuwe ontwikkelingen
he is single again.
eropafgaan of niet?

Heb zoiets ook meegemaakt, maar dat liep nogal kut af. Die vriendin (inmiddels ex) had zijn smsjes gelezen en ik kreeg echt de meest vreselijke smsjes terug. Terwijl ik helemaal niks met die jongen wou ofzo, hij stuurde iets en dan stuur ik iets terug, ze werdt al boos om een paar xxx.

Luister naar je hart :ok_woman:

Nee je moet hem laten gaan… klinkt lekker makkelijk maar als je nog niet zo verliefd bent is het makkelijker om hem te laten gaan…
Ook al komt hij een meisje tegen terwijl hij met jou heeft kun je hetzelfde gaan verwachten of je daar nou zin in hebt.

[b]Nou die jongen is neit echt slim bezig als hij een vriendin heeft…
Ik maak ook zoiets mee maar hij heeft het vaak over sex… enzo…
maarjah, nu over jou…
Ik zal een beetje opletten op die jongen…
Ik weet niet of zijn vriendin ook jouw vriendin is…?
Anders zou ik het misschien wel er is met haar overhebben…
Wat haar vriendje allemaal bij jou en andere meisjes doet…
En ik zal haar jouw smsjes laten lezen wat hij stuurde naar je [als je die nog hebt teminste]

Succes!!

xoxo[/b]

hij is single
maar het geeft ook wel weer een teken dat hij veel met ander meisjes aan papt
als hij jou echt leuk vindt zou ik mn voor je laten werken zeg maar:P
dus dat hij zelf tege je praat enzo weet je ook meteen of hij je echt leuk vindt

Hij is single, en jij vind hem blijkbaar wel een leuke jongen, anders zou je de dingen wat hij probeerde bij jou (toen hij nog een vriendin had) sowieso niet hebben gedaan. Maar in iedergeval, als je dingen met hem gaat doen, en het word uiteindelijk iets, bedenk dan wel, dat hij dan ook als JIJ er niet bent ( dus in plaats van eerder zijn vriendin, dan jij) Dat hij dan ook bij andere meisjes de hand vast houd, de arm om de middel enz. Maar je moet doen wat je hart zegt, wij kunnen het niet voor jou beslissen :]