Smsjes worden bij 1 iemand niet ontvangen!!!

[b]ik heb een probleeempje,
als ik ga smsen, dan kan ik naar iedereen smsen (die het dan ook ontvangen)
en naar 1 iemand wel smsen, en hij staat dan op verstuurd. Maar diegene ontvangt hem niet.
Hij kan overigs wel bellen naar mij en ik naar hem.

weet iemand hoe dit komt?[/b]

Nee.
maar up :’)

Weet je zeker dat ie ze niet ontvangt :C?
Ok. Flauw. UP!

Wat voor een telefoon heb je, en wat voor een provider?(abbo/prepaid)

het lijkt mij juist dat het aan zijn telefoon ligt als jij gewoon naar iedereen kan versturen, behalve naar hem. maar ik heb geen idee hoe dat komt (a)

het komt door jou of zijn/haar gsm, heb het ook al eens gehad
Ze hebben er niets aan kunnen doen, {hij} heeft gewoon een nieuwe gsm gekocht… & toen ging het wel weer.
maarja, is wel stom om daarvoor een nieuwe te gaan halen.

heb ik ook meer dan een half jaar last van gehad, mijn smsjes deden het naar iedereen behalve naar mijn zus. en die van haar naar mij kwamen ook niet aan. heb er nooit wat aangedaan maar het heeft probleem heeft zichzelf paar weken terug opgelost ; op de een of andere manier deed ie t weer :open_mouth: maargoed als ik jou was zal ik toch even langs de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, want irritant is het wel!

had ik ook eens bij eenvriendin , blijkt dat ik haar perongeluk geblokkeerd had ;p

Had ik ook bij een vriendin, bleek dat ze me per ongeluk geblokkeerd had.

Ligt dan aan haar mobiel, of wat ik altijd heb: Ik heb 2 mobieltjes, een simpele en een touch. Maar ik wissel altijd van mobiel. Waardoor ik vaak telefoontjes en smsjes mist. Weet ook niet precies hoe en wat. Heb heel vaak niks ontvangen misschien kan dat het zijn.

ik denk dat het idd aan een blokeren ligt.
Waarschijnlijk heeft die persoon je perongeluk geblokkeerd…

Zo ken ik dat probleem ook met de mail, 1 vriendin van mij ontvangt geen mails van mij. Maar we kunnen daar niks op vinden zodat ze wel weer mails kan ontvangen van mij…

ja het is echt heel raar!
maar hij kan dus wel smsen naar andere mensen bellen ook.
naar mij kan die wel bellen. en smsen ook
hij heeft nu tijdelijk een nokia uit het jaar 0
en ik heb de LG Cookie.
miss ligt het dan aan zijn mobiel
omdat ie zo oud is, maar dat zou wel heel onwaarschijnlijk zijn toch…