ik had vodafone sms blox, 1000 smsjes in de maand. maar ik heb zoooveel gesmst dat ik nu aan de 1000 zit en dus sms ik nu weer met me eigen tegoed. ik heb de blox aangesloten 10 mei. maar ik wil gewoon weer blox nemen maar dat kan nog niet omdat die vorige nog loopt dus. heel vaag maar jullie snappen het denk ik wel haha. wat kan ik nu doen? iemand ervaringen mee?
Ik neem aan omdat het 1 juni is je weer 1000 smsjes hebt, tenzij je vandaag 1000 smsjes hebt verstuurd, maar dat lijkt me sterk.
Dat had ik ook altijd. Bij mij was het ook alijd op voordat het alweer een maand later was. Je kan nu alleen smsen van je beltegoed. 10 juni kan je je weer opnieuw aanmelden
Idd. 10 juni opnieuw doen
ga naar de kijkshop, koop een vodafone simkaart van 5 euro, er zit er al 5 euro op, en via het vodafone site kan je er nog 5 euro bijkrijgen als je je aanmeld, heb je samen 10 euro, sluit je opnieuw je sms blox aan, maar dan op die nieuwe simkaart… deed ik altyd als mijn smsjes op waren
OF MINDER SMSEN!
1000 smsjes in 3 weken? dan moet je in 1 week 333 smsjes versturen…
Niets, je kan pas weer opnieuw een blox aansluiten op 10 juni en tot die tijd moet je het met je gewone prepaid tarief doen.
Wachten ja.
Blegh ik kreeg gister een sms dat mijn blox ook is opgebruikt maar ik heb er nog maar 300 ofzo verstuurd. Afzettters.
Niet meer smsen! Easy.
Klopt. Hij loopt automatisch af na een maand. Zonde, ik had er pas 70 verstuurd ofzo… xD
Zo jeetje, sms jij zo veel of ligt dat aan mij? Ik kom moeilijk aan de 200 (mijn abo)
pff had afgelopen maand ook m’n hele abbo op…
was er 16 euro overheen XD
maar gewoon ff wachten dan he ^^
zet je telefoon uit, dat scheelt ook
Pff je mag er van mij hebben,
ik heb er altijd véél te veel over!
Maar ik kan gewoon geen gesprekken voeren via sms.
Als ik sms staat er eigenlijk alleen
‘Kun je bellen?’
of
‘Waar ben je?’
Nieuw beltegoed kopen, er zijn heel vaak van die acties van koop 5 euro, maar krijg 10 euro
en minder smsen of course, ook al is het heel gezellig (A)
oohnee! heb ik nu ook last van. 11 maart aangemeld en nu alweer op… kut. ik ga ook maar wat minder smsen denk. vorige maand had ik het ook al…
hihih =) ik heb er, nu mijn vriend en ik samen wonen, geen last van dat ze op zijn. Alleen toen hij nog op en neer reisde waren ze vaak wel op
Nu gewoon wachten tot 10 juni en op prepaid smsen
Haha oud topic =P