smsje

heey,
willen jullie me ergens mee helpen?..

Mijn (bijna-) vriendje ( laten we hem D. noemen )was vandaag met school naar amsterdam.
Ik smste hem toen hij in de bus zat;"ik mis je "
en ik kreeg met de telefoon van een vriend van hem terug ( laten we hem eens J noemen) :“ik mis jou ook… zonder jou ben ik niks…”
en toen stuurde ik niks meer terug.
en een paar minuten later kreeg ik: "Dat smsje was van D. hij heeft geen btg, maar ik ben J., blijf D. maar smsen*, hij denkt nu aan je, zeg maar tegen mijn vriendin dat ik van haar hou en dat ze een schat is"( zijn vriendin zit bij mij in de klas)(*-zegt hij dat zodat ze nog meer kunnen lachen?)

En ik ben best onzeker met jongens enzo, want ik vertouw ze eigenlijk niet meer…
maar ik denk dus dat D. dat smsje alleen stuurde omdat: Hij met al zn vrienden in een bus zit, melig is, en dan kreeg hij z’on smsje van mij, en dat stuurt hij maar iets terug, en dan lachen ze me allemaal uit,…
want hij zou zelf nooit zoiets doen, maar zn vrienden doen altijd heel flauw als we samen zijn ( niet gemeen flauw , eerder grappig flauw) dus ik dacht; misschien hadden zn vrienden dat wel gestuurt, en durfde hij er niks van te zeggen ofzo…

Of ga ik nu weer meteen van het ergste uit?..

sorry voor het lange verhaal, en als je vind dat ik me aanstel; reageer dan lekker niet, daar heeft niemand iets aan.

[b]edit:
ik sprak hem net …

hij zei :"stuurde jij dat smsje?..’’
Ik;’’ ja ;p’’
hij:’’ wat lief.:slightly_smiling_face:’’

even later…

ik:’’ hadden jouw vrienden dat smsje gestuurt?’’
hij;’’ jaa… ik heb nooit beltegoed op mn mobiel’’
ik;’’ haha oke :stuck_out_tongue:’’[/b]

:frowning_face::frowning_face::frowning_face:

Ik zou het werkelijk waar niet weten…
Sorry.

Je kunt ook denken dat het altijd fout gaat én dan gaat het fout.
Geloof gewoon dat hij het stuurde klaar.

als dat zo is:
ze zijn jaloers omdat jij D smst en aan hem denkt ofs
ik kan het niet uitleggenxd

Dat denk ik ook.

ik sprak hem net …

hij zei :"stuurde jij dat smsje?..’’
Ik;’’ ja ;p’’
hij:’’ wat lief.:slightly_smiling_face:’’

even later…

ik:’’ hadden jouw vrienden dat smsje gestuurt?’’
hij;’’ jaa… ik heb nooit beltegoed op mn mobiel’’
ik;’’ haha oke :stuck_out_tongue:’’

:|:|:|:|:|:|:|:|

Dat zou je echt zelf aan hem moeten vragen…
Wij kunnen ook niet weten wat hij denkt en wie dat smsje stuurde.

je moet niet meteen zo negatief gaan denken, en niet zo onzeker zijn over jezelf. waarschijnlijk is dat nergens voor nodig :slightly_smiling_face:

Ik ga zelf ook altijd meteen het ergste denken bij dat soort dingen. Maar ik denk eigenlijk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Ok, het kan zijn dat zijn vrienden het voor de grap deden maar ik denk van niet. Hij zei toch dat hij het lief vond? Volgens mij bedoelt hij gewoon dat zijn vriend het had gestuurd in zijn plaats omdat zijn eigen btg op was, maar niet dat het een grap was ofzo. Je zegt zelf dat ze meestal eerder grappig flauw doen en niet gemeen, dus ik denk niet dat hij met je gevoelens aan het spelen is. :slightly_smiling_face: