smsje sturen?

Toen ik 15 was ging ik iedere zaterdag met een groepje uit, En met 1 zo’n jongen was ik later ook meerdere keren mee gegaan enzo, en we vonden elkaar wel leuk. Teminste ik denk dat ie mij ook wel leuk vond. Maar toen werd ik 16 en ging ik met mn eigen vrienden uit en is het groepje een beetje uit elkaar gevallen, en zie ik die jongen dus eigenlijk nooit meer. Ik noem m ff D. Laatst zag ik hem nog wel met de kermis, ik fietste langs en hij floot. Ik fietste gewoon door en toen mijn vriendin zei van ‘heeee dat is D. hoor!!’ Toen stopte ik en raakten we aan de praat. Daarna heb ik hem niet meer gezien. Ik zit er aan te denken om hem een smsje te sturen… Gewoon hoe het gaat enzo. Is dat raar? Of moet ik het gewoon doen? En wat moet ik dan sturen… zomaar uit het niets haha.
Bedankt alvast xx

Helemaal niet raar, als je dat wil moet je het gewoon doen!
Vraag hoe het met hem is etc. en of jullie een keer bij kunnen praten ofzo?

Hihi ja inderdaad. Dankjullie wel haha

laat je ons weten hoe hij reageert :grinning:?

Jhaa ! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem morgen mag smsen,
want er is dan hierna ook kermis woensdag t/m vrijdag dus kan k ook vragen of ie daar nog heen gaat. Maar ik laat het weten haha! x

Gewoon doen :stuck_out_tongue:

gewoon doen, als hij een vriend van je is geweest? ;d

liefs!

doen zou 'k zeggen!
hij floot naar je dus hij wil duidelijk nog contact ;]
x

Nee gewoon doen!

doeenn!
hopen dat ie dan mee wil naar de kermis :slightly_smiling_face:

Gewoon doen (;

Ja doe het gewoon :slightly_smiling_face:
Ik had ook zon situatie en heb gewoon trug contact gezocht en was helemaal niet raar :slightly_smiling_face:

hij zal het waarschijnlijk ook leuk vinden dat je hem een smsje stuurt! :grinning:
dus ik zeg doen!

Laat ons weten hoe het gaat, ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

ik heb een keer naar iemand gestuurd
“ík zat aan je te denken, ik wilde je gaan smsem, maar ik wist niet wat ik moest sturen, en dit is eruit gekomen”

idd gewoon doen! en ben wel benieuwd hoe ie reageert (A)

Hihi, nou kan ik het niet maken om het niet meer te doen he? Ik ga morgen als k in de bus zit terug naar huis van school een smsje bedenken en dan sturen! Haha. Ik zal het laten weten als k daarna weer op girlscene zit…! Hoop dat ik wat leuks terug krijg inderdaad… (en dat zn nummer nog steeds hetzelfde is…) xx