SMSje nieuwjaar

Nou, vertel!
Wat sturen jullie naar je lover, crush of anderen?
Zelf zoek ik een smsje voor mijn crush. Hij weet niet dat ik hem leuk vind en dat ben ik ook niet meteen van plan te vertellen, dus het moet iets liefst maar toch ook geheimzinnigs worden…
Hij gaat met heel veel vrienden weg, dus het moet niet te klef zijn zodat ze me allemaal staan uit te lachen.
Helaas geen optie om daar ook naartoe te gaan en hem persoonlijk nieuwjaar te wensen vanwege de afstand… :frowning_face:

Ik krijg de smsjes van anderen meestal een dag later, omdat mensen er niet doorheen komen. :’) (ik ben jarig op 1 januari, dus iedereen smst eerst mij zo’n beetje, wat dus niet werkt)

haha, wat grappig. is dat leuk ?

Tja, vuurwerk op je verjaardag, verder niet heel bijzonder. :stuck_out_tongue: En iedereen op de wereld heeft een kater op mijn verjaardag.

@Alerion
Gadver, nu herinner je me dr aan. Daar heb ik ook altijd last van. Ik sms iedereen wel een paar uur later :‘3.
En ik kan je niet helpen, haha. Ik heb al 2 jaar een vriendje, dus het enige wat ik stuur is; Gelukkig nieuwjaar! Houvanje.
En 10 min. later staat tie bij mij voor de deur :’)

Mijn vriend en ik zijn bij elkaar met oudjaarsavond. Ook omdat ik jarig ben vanaf 12u natuurlijk. ^^

Ja, dit heb ik echt enorm nodig. Ik dacht zelf van:

Even een heel lief kusje om je een gelukkig 2011 te wensen! xx

Leuk? haha

Hahaha, daar zat ik net aan te denken (up dus^^)

Je zoekt een smsje? Wees gewoon creatief en stuur iets dat recht uit je hart komt.

Mijn vriend en ik zijn niet samen met o&n. Wat ik eigenlijk superjammer vind maarja hij snapt er toch niks van.
Ik wacht wel tot hij wat stuurt… Anders stuur ik gewoon niks. Ben beetje boos op hem. :’)

ik bel/sms hem gewoon een uurtje later :slightly_smiling_face:

Dit heb ik precies hetzelfde. Maar ik zit nog heel erg te twijfelen of ik iets zou sturen of niet. Ik wil me aan de andere kant ook niet tot zijn niveau verlagen. :slightly_smiling_face:

Haha :wink:
nou ik had hem paar keer gevraagd of hij met mijn familie&kennissen wil eten. Gewoon tot 12 uur/half 1. Mijn vader kon hem zelfs wegbrengen… Zegt hij toch weer nee. Serieus bij hem ‘moet’ ik perse mee met familievoetbal en al die dingen terwijl ik die hele familie ook maar 1 á2 x in het jaar zie ofzo. en andersom denkt hij er niet eens over na en zegt hij gelijk ‘NEE ik wil niet, de meesten ken ik daar toch niet.’ Ik ben zo teleurgesteld, alweer. -.-
Dus misschien verlaag ik me wel tot zo’n niveau maar kan me nu niet zoveel schelen.

das wel kut… zelf kan ik mijn vriendje de hele vakantie niet zien, omdat hij te ver weg woont:(

héhé dit zocht ik ook net ^^

is leuk, stuur je het naar je crush, of wat? (:

Hhm, ik kan hem niet smsen, want hij zit in het buitenland en kost best veel geld. wel hoop ik hem op skype te spreken ^^

mijn vriendje gaat gezellig vuurwerk afsteken en feesten (naja, drinken) met zn vrienden terwijl ik weer met mn familie opgescheept zit. Volgend jaar ga ik m gewoon dwingen om samen met mij o&n te vieren. Wil samen met hem naar het vuurwerk kunnen kijken :blush:

OT; nu ik dus wel smsje ga sturen. Waarschijnlijk iets van:
Gelukkig nieuwjaar schat! Je bent het beste wat me is overkomen in 2010. Ik hou van je. Kusje xx

Ja, beetje klef. Zo zijn we nou eenmaal x)

Ik zou het eigenlijk niet weten… Woon samen en we geven samen een feestje, dus zou beetje raar zijn om hem dan te smsen haha!

ik moet iets hebben voor me crush :3
maar ik weet echt niet wat …