SMSje gelezen van vriend, ik zit ermee, wat nu!?

Hello ladies!!
Ik zit met een probleem en ik zou heel graag weten hoe jullie er over denken…Komt ie!

Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 5 maanden samen, het gaat allemaal heel goed en we zijn echt gek op elkaar. Over smsjes van elkaar lezen hebben we nooit moeilijk gedaan, onder het mom van, we hebben toch geen geheimen voor elkaar. Het is niett dat ik hem wil controleren ofzo, maar het is meer een soort nieuwsgierigheid? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, want ik vertrouw hem verder volkomen.

Nu was hij van het weekend met zn vrienden weg, zonder vrouwen, een echt mannenweekend dus. Nogmaals, ik vertrouw hem volkomen dus dat moest ie vooral lekker doen.
Gister las ik een smsje naar een vriend van hem, (die was dus niet mee) verstuurd op zaterdag nacht… Er stond dat hij nu pas wist hoe moeilijk het was op trouw te blijven en dat vrouwen roken wanneer een man een vriendin had en dat ie het zwaar had.
Ik wilde dat ik nooit dit smsje had gelezen (had ik ook niet moeten doen, i know :slightly_smiling_face:) want ik ben nu toch een beetje wantrouwig aan het doen, wat ik erg jammer vind! Ik was namelijk totaal niet jaloers, maar heb door dat ik achter elke opmerking wel wat zoek, heel vervelend.

Wat vinden jullie hiervan en moet ik dit met hem bespreekbaar maken?
Ik hoor graag jullie mening!!

Liefs

zijn die vrienden van hem we lvrijgezel? anders snap ik best dat die het moeilijk vind! ik snap dat je het moeilijk vind, maar ik dekn dat die het niet heeft gedaan, en dat die zzichzelf ook heel goed beseft dat dat meisje maar voor één avond zal zijn, en jij voor veel llanger . niet druk maken dus. :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk had hij gewoon iets gedronken en dan heb je gewoon wat sneller dat gevoel… Maar hij is niet vreemdgegaan volgens dat smsje terwijl iemand hem toch echt zat te ‘verleiden’?
Ik zou wel even bekennen dat je het hebt gelezen en zeggen dat je het wel wil weten als er iets is gebeurd, zonder hem meteen te beschuldigen ofzo. Als je al 5 maanden samen bent moet dat kunnen toch? :slightly_smiling_face:

Nou, ik kan me best voorstellen dat het in zo’n typisch mannenweekend best lastig is om van vrouwen af te blijven (zeker als al je vrienden single zijn!) Ik zou er niks achter zoeken, het blijft nou eenmaal jongen.

je hoeft er niet meteen iets achter te zoeken, maar je kan het wel er gewoon met hem over bespreken, en er ook bij zetten dat je hem nog steeds vertrouwt en ook niet denkt dat er iets gebeurd maar dat je je toch wel naar voelt door dat smsje, hij zal je dan toch gerust kunnen stellen, extra zekerheid:)

Hm, ik weet niet hoor. Zou er wel mee oppassen.

Ik heb echt precies hetzelfde gelezen toen ik net met hem had en hij ook met de jongens uitging.

Ik heb het er met hem over gehad en hij zei gewoon dat hij merkte dat hij nu een vriendin heeft, de meiden hem meer gaan zien als iemand die ze willen ‘veroveren’. Dat is toch veel leuker dan iemand die makkelijk is en lekker vrijgezel is? Snapje een beetje wat ik bedoel?

Hij heegt gezworen om nooit vreemd te gaan, dus ik vertrouw hem nu ook weer. Maar ik waso ok geschrokken hoor, toen ik het las!

woow, meiden, wat een snelle reacties! dankjulliewel, ga inderdaad maar bekennen dat ik het gelezen heb…
Al vind ik het nog steeds raar dat je het al na 5 maanden moeilijk hebt en dat je in de verleiding komt om vreemd te gaan… moeilijk moeilijk…

Ik zou er ook naar van worden hoor. Maar het is wel logisch dat je vriend zo denkt tijdens een mannen weekend. Al zou ik het niet naar vrienden smsen.

Ik zou gewoon eerlijk vertellen dat je het gelezen hebt, dan kan je vriend je tenminste gerust stellen : )

Het is sowieso een beetje naar als je stiekem smsjes van je vriend gaat lezen, don’t do it again. Want dat beschadigd het vertrouwen.
Ik denk echter dat er ook niks is. (:

Hmmm, dit is altijd zo’n situatie van: ‘had ik dat smsje maar niet gelezen’ oid. Beken dat je dat smsje hebt gelezen en dat je best schrok toen je het las, meer kan je niet doen, i guess

Ik zou echt boos zijn. :astonished:
Maar het enige wat je kan doen is: hem ermee confronteren en erover praten.

Als hij terug is er eens goed over gaan praten

Ik zou er niet teveel achter zoeken. Het is een mannelijk iets. Als je er echt mee zit, zou ik er met hem over praten.

Lol ik zou juist niet boos worden en er ook niet veel over praten, mannen houden niet van dat soort meiden.
Je kan wel zeggen he wat was dat smsje nou?
Maar ik snap het wel dat het moeilijk kan zijn, weg zonder vriendin en misschien zijn vrienden die dan tegen hem gaan zeggen kijk eens dat meisje oh die kan ik wel krijgen, en ff later komt die er mee aan ofzo weet je wel.
Ik zou me gewoon geen zorgen maken, als hij een ander wilt maakt hij het wel uit toch? En hij gaat niet vreemd.

oeps foutje

Ik kan het op zich wel begrijpen. Het is en blijft een jongen. Misschien kan je het ook positief bekijken. Hij vraagt hulp/advies aan zijn vriend, anders stuurt ie zoiets niet. Hij heeft het er moeilijk mee, maar hij doet het NIET. Dit bewijst weer zijn liefde voor jou toch?

Maak je niet druk meid! En als je er echt mee blijft zitten moet je gewoon je hart luchten bij hem. Succes (:

ik denk dat je er gewoon naar moet vragen,
en waarom hij het zwaar had.
en zeggen dat je er voor hem bent enzo,
ik neem aan dat hij niet boos wordt, als hij dat wel doet, bied je je gewoon je excuses aan

Ik zou er niet te veel achter zoeken. Je kan er wel eens subtiel naar vragen. Het lijkt me normaal dat hij het op zo’n avond moeilijk heeft. Maar ik denk dat hij het moeilijker zou vinden om jou kwijt te raken.

Ik zou het gewoon bekennen aan hem.