smsen of niet?

hoi allemaal

ik zit met een probleem en ik wil weten wat jullie denken dat ik moet doen :slightly_smiling_face:
dus:

ik heb al een paar maanden geleden een jongen leren kennen. we vonden elkaar toen heel leuk en hebben gezoend. Op een feest ong een maand later weer.
Ik snap hem niet helemaal, want hij vond me echt heel leuk, dat zeiden andere mensen ook en hij liep best wel achter me aan. Maar toen we elkaar een paar dagen niet hadden gezien, smste ik hem en kreeg pas een week later iets terug. Sowieso smst hij altijd nogal laat terug, als ik dat vergelijk met andere jongens :stuck_out_tongue:
Maaar nu ben ik hem dus nog een paar keer tegengekomen en hebben in het begin wel gepraat, nu praten we eigenlijk niet meer. Op een of andere manier vind ik hem heel leuk, maar als ik hem zie wil ik opeens niet meer tegen hem praten :S
Dus negeren we elkaar half, terwijl er wel constant oogcontact is en ik het idee heb dat hij me nog steeds wel leuk vind. Bijvoorbeeld als ik bij andere jongens sta, kijkt hij raar haha

Maar nu wil ik hem dus eigenlijk smsen over wat hij nu denkt over mij. of in ieder geval hoe het zit tussen ons.
Of denken jullie dat dat echt in real life moet? want ik zie hem pas over 2 weken weer.
En wat moet er anders in het smsje komen…?

alvast bedankt voor het lezen van dit enorme verhaal :thinking:
xx

Gewoon in real life zeggen, komt veel beter over. Kan je ook je gevoelens laten zien.

ja inderdaad gewoon face to face zeggen. misschien kunnen jullie afspreken? ik zou sowieso niet smsen als hij toch pas veeeel later terug smst

Kun je hem niet smsen met de vraag of ie vanavond (of wanneer dan ook) wat te doen heeft en of ie je anders wil zien als ie niets te doen heeft? En dan vervolgens in reallife vragen.

aah dankje voor de tips alvast
ik heb n keer met hem afgesproken en dat was best wel raar eigenlijk, ik werd toen een beetje verlegen <_< van hem (ik denk dat ik toen besefte dat ik hem echt leuk vond)
maar ik kan idd vragen of we nog een keer iets afspreken, maar is dat niet raar als we de laatste tijd niet veel hebben gepraat?

Nee, waarom zou je niet mogen afspreken dan. Nee heb je, ja kun je krijgen.

okee
en dan smsen: zullen we nog een keer iets afspreken, vind het wel leuk om je weer te zien
?

ja dat is leuk :slightly_smiling_face: