smsen naar hem of toch maar niet?

Ik ben verliefd op een jongen en hij vindt mij een heel leuk meisje, zei hij.
maar ik weet dus niet meer wanneer ik nou moet smsen!
want eerst toen smste ik veel uit mezelf naar hem, maar kreeg ik best kortaf smsje terug en alleen met xx erachter ofzo. Misschien geven jongens hier niks om. maar toen ik even niet meer smste toen stuurde hij ineens wat uit zichzelf en steeds weer met dit erachter; xxxly
en nu sms ik al niet meer sinds gisteren om 4 uur, en hij smst nog steeds niks… moet ik nou smsen naar hem? want ik ben best ongeduldig. Straks denkt hij dat ik boos ben ofzo? en nu denk ik ook dat hij me niet meer wil, omdat hij niet smst.
geef ff een tip ofzo.

kuskus.

als je bij het laatste boypanel kijkt, is daar ook zo’n vraag over smsjes xD. dat jongens er geen aandacht aan schenken en als een meisje ze al helemaal leuk vind, ze het niet erg vinden als er maar 1x in de 3 dagen word gesmst ofzo. nja misschien moet je dat maaris lezen, want ik weet het ook niet meer precies ;p

een dag smsen is toch niet zo erg? als je constant sms’t denk hij ook van ‘‘ohh kat in het bakkie’’
xD sorry ik kon die uitspraak niet laten

& welk forum is dat? (:
ik heb gezocht, maar ik kan dat niet vinden .

nee gewoon zo’n artikel op de voorpagina zegmaar, ik zoek wel even…

http://www.girlscene.nl/lifestyle/boyspanel/boyspanel_deel_4

Ik denk ook idd dat hij het niet spannend meer vind als jij hem maar smst. Want je zei al, na 4 of 3 ik weet niet wat je zei dagen, smste hij al, omdat hij misschien wel dacht dat jij niet meer geinteresseerd was dus ik zou gewoon wachten en misschien smst die wel weer na een paar dagen.

maar als je vodafone hebt zou ik het nu doen, want het is nu nog gratis. (A)

het is maar een dag.

Niemand is verplicht om te zeggen waar hij elke seconde is.
En jongens worden dààrom echt niet boos hoor.

Ohjee wat erg nou toch…

Kom op zeg, het zijn maar afsluitingen(wel kleffe voor een jongen, getver)

sms gewoon: hee alles goed, lekker geslapen?
als je hem maar niet gaat stalken.

x’jes en ‘houvanjou’s’ in smsjes weet je niet of ze echt zijn, je weet toch niet hoe hij erbij kijkt/lacht?

Ik vind het ook nooit zo fijn als een jongen zo klef doet.
Maargoed, Ik ken ook mensen die overal ‘kusjes’ ‘xxxx’ o.i.d. achter zetten, of het nou naar hun moeder is of hun vriend.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, maak je niet druk.

‘Sinds gisteren 4 uur’ lijkt me nogal kort. Vind je niet dat je 'm een beeeeetje veel smst zo? Ik weet niet of hij er blij mee is, maar ik zou er wel een beetje gek van worden dan als ik hem was.

haha het maakt toch helemaal niet uit of er nou : xx staat of: xxLY.
het gaat er eerder om hoe hij in reallife tegen je doet, en misschien moet je 'm een keer bellen ipv smssen, zo hoor/zie je beter of hij 'droog’doet, of dat dat zijn manier van smssen is, you never know!

ik vind dat LY beetje té klef…
maargoed, wat de rest hier ook al zegt: (kleffe jongen) dat kan ie net zo goed naar iedereen smsen
en je hoeft 'm niet ALTIJD te smsen hoor :stuck_out_tongue: zou ik maar irritant vinden… geef 'm wat ruimte :slightly_smiling_face: is veel interessanter

idd als hij echt telkens op je smsjes zat te wachten ha hij toch allang gesmst?
ik zou hem een beetje de ruimte geven…

Dat ‘xxly’ hoeft van mij ook niet zo nodig, van hem waarschijnlijk ook niet. Geef hem ruimte joh, dan komt het vanzelf.

ik zou het nog even afwachten, idd misschien moet je hem een keertje bellen ipv van smsen dan weet je hoe hij in t echt doet.
want 1 dag niet smsen is ook weer niet t einde van de wereld toch ?
je moet em natuurlijk wel de ruimte geven en niet gaan stalken ofzo

Tfoeee ken je de do’s en dont’s van GTST niet! :’)

Oja nog iets: sms’en kost GELD.

En dat is een keer op he ;3