Hoi,
Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb al op internet en in het boekje gezocht maar daar kan ik het niet vinden.
Ik heb net een uur geleden een nieuwe telefoon gekocht, namelijk de samsung chat. Nou ben ik alles aan het uitproberen en met het smsen kan je geen dubbele ee of aa en andere dubbele letters typen omdat er dan een è of een letter met een dakje verschijnt. Je moet dan dus wachten tot de e vaststaat of naar rechts scrollen.
Dit vind ik erg irritant omdat ik gewend ben om snel te smsen en je vaak dubbele letters gebruikt.
Ik hoop heel erg dat iemand me kan helpen want ik ben er nu echt niet blij mee:( alvast bedankt!
hahah ik heb net topic gestart over die mobiel maar is die verder wel fijn
en hoe is de wifi?
Ik denk dat je dan even een paar seconden moet wachten voordat je een tweede E of A kan doen…
Anders zou ik het ook niet weten! Maar wel erg vervelend…
dan moet je even wachten, dat heb ik ook met mn samsung.
als je dan even wacht, kun je wel dubbel ee of aa typen
ja, daar was ik al bang voor, dat vind ik wel echt heel kut:( hiervoor had ik een samsung corby text en daarmee kon ik het wel gewoon maar die ging kapot. Nouja ik wen er wel aan hoop ik dan maar. Bedankt in ieder geval!
En de wifi heb ik nog niet gebruikt dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Ik heb trouwens ook het gevoel dat ie soms letters niet pakt, dan typ ik dus te snel, als ik je typ en ik ga verder komt ik er aan het eind van de zin achter dat hij de ‘e’ niet gepakt heeft. Hebben meer mensen hier last van, of alleen op het begin? Of ligt het echt aan mij?