Smsen met je crush

Hai damessss,
Ben al tijdje aan het smsen met een jongen die ik leuk vind en nu gisteren deed die wat kortaf, dus ik zo wat is er? Toen zei die helemaal oh sorry sorry dat ik zo kortaf doe, ben meer van het bellen!
En wel gelijk weer lief en zo. Toen hebben we nog wel even gesmst, heel leuk en zo. Maar nu heb ik hem nog niet de hele dag gesproken en heb zo de drang om hem even te smsen. Maar wát?

Ik moet even iets verzinnen, een noodzakelijke vraag of zo waardoor het gesprek op gang komt. Dus iets van, weet jij toevallig ook of…? En niet hoe was je dag want hij zei gisteren net dat die niet van t smsen was maar meer van het bellen,

Oh wat ben ik weer lekker hopeloos bezig, hoera ik weeet het. Haha

Tipsssss? xx

weet jij toevallig of je vrijdag avond wat te doen hebt…? xx (je naam )
Nee grapje, je kunt hem ook bellen, om te vragen of hij dat ‘een voorwerp’ van jou nog heeft:p xx

Hahaha dat durf ik niet, ben echt een scheiterd :stuck_out_tongue:

je kan hem natuurlijk ook even bellen… Maar jongens zijn nou eenmaal zo, ene keer heel lief en leuk, daarna heel kortaf. Heb ik ook met een kerel, kan ineens vet kortaf doen en niet reageren. En dan wordt ik s’ochtends weer wakker met allemaal berichtjes en foto’s wat ie aan t doen is, en daarna kan ie ineens weer kortaf doen.

hoeft toch ook niet elke dag?
je kan toch ook een dagje niks smsen

@misscarolaa ja echt he, hier ook zo 1! Terwijl ze het helemaal niet zo bedoelen,

het is ook slim om hem eventjes een dagje te laten wachten, laat hem er maar achter komen dat hij jou nu toch wel mist. (;

Pfff ja ik word er ook helemaal gek van hahaa grr wat is het toch ook moeilijk allemaal XD

Bel hem gewoon. En zeg dan ‘dus je vind bellen fijner? Ik ben echt een sms type!’
Gesprek gegarandeerd.

En je hoeft niet te smssen hoor, een dagje niet is ook wel lekker xD En misschien begint hij wel een keer.