sms2tweet.nl - iemand ervaring?

ik hou van twitter, maar ik zou graag mijn tweets ook kunnen tweeten als ik niet thuis ben. Ik heb geen internet abonnement maar wel gratis smsjes, en ergens stond dat het de kosten van een smsje was ofzo dus ik wou de Mobile functie van twitter gebruiken maar die geld niet in nederland.

oke nu mijn vraag: heeft iemand ervaring met sms2tweet.nl zodat ik straks niet aan een of ander abonnement vast zit?

http://i41.tinypic.com/35lw428.jpg

ik vat het niet helemaal. Moet je nou wel of niet 25ct betalen? :’)

up ^^
ik wil ook wel weten of het wel betrouwbaar is, aangezien ik niet op het internet kan met mijn mobiel.

edit: volgens mij snap ik het, het is gratis, behalve wat je normaal betaald bij je provider. En als je gratis kiest krijg je geen bevestigingsbericht dat je tweet geplaatst is, maar als je dat bericht wel wilt moet je 25cent betalen. zoiets?

oke dankje, ik ga het maar proberen dan!

Oh cool, dat wil ik ook weten! Iemand ervaring mee? Up

up!

het werkt wel, maar het is niet gratis met gratis smsjes :frowning_face:

Oh jammer :frowning_face: Je betaalt gewoon zegmaar wat je normaal voor 1 smsje betaald?

dat denk ik, maar iets klopt niet. ik dat 27 cent kwijt wat wel veel is voor een smsje, maar ik weet niet hoeveel ik normaal betaal…

Damn, ben blut x’D

IK betaal 12 cent per sms.

normaal betaal ik 12 cent, weird.

maareh, wordt dat smsje van je abbo afgetrokken, of moet je er los voor betalen?

up-

geen idee, up

Niemand ervaring mee?
Ik wil het ook wel weten nl.

Volgens mij is het een gewoon smsje… Maar dan naar twitter.