SMS verslaving.

Als je in de bus zit, als je in de trein zit… als je moet wachten in de wachtkamer. Je smst maar door en door, maar de telefoonrekeningen worden maar hoger. Wie kent dit? Heeft iemand tips? Want het loopt echt uit de hand…

Ik had het vorig jaar wel, maar ze hebben het wat ik er toen overheen zat gewoon zelf laten betalen, nouuuu dan leer je het wel af hoor. :’)

zoek een abbo waar je voor 10 euro per maand eindeloos kan smsen,
vodafone blox bijvoorbeeld.

Je kan ook gewoon prepaid nemen, hoe vervelend dat ook is o.o

Tsja. Daar heb ik prepaid voor ghehe.
Ik vertrouw mezelf niet met een abo.

Anyway. Ik ga nu dus wel een Vodafone-sim kopen, en dan Blox doen. 1000 smsjes voor 10 euro :slightly_smiling_face:

ja blox lijkt mij ook zwaar handig…

haha dat heb ik ook echt vaak
mijn moeder had me gewaarschuwd, want ik heb nu een abbo
zonder sms-bundel
en als iemand mij smst dan heb ik de neiging om gelijk terug te smsen.
maar dat gaat dan als extra
en iedere x als mn moeder kijkt naar hoeveel minuten ik nog heb
dan ziet ze die extras en dan denkt ze dat het de schuld van t-mobile is
en k durf haar niet te zeggen dat ik het ben want ze had me gewaarschuwd

Vodafone blox woohoo :grinning:

Geen abbo bij t-mobile nemen dat is tering duur ook met sms verdubbelaar!

ik moet nou als ik er overheen zit, niet alleen het bedrag betalen dat ik er overheen zit maar ook de rest,
dus stel je hebt een abo van 50 euro per maand, en je zit er 1 euro overheen moet je 51 euro betalen!
woow, mijn geld raakte echt heel snel op

met hi kan je ook sms verdubbelaar hebben, + 1000 smsjes per maand voor 10 euro.

Ja ik heb er veel gedoe mee gehad met mijn ouders, maar nu heb ik een prepaid abbo die ik zelf moet betalen. 10 euro per maand, 1000 smsjes. Maar ik sms niet meer zo achterlijk veel, ik ga er nooit overheen.

Ik heb er echt totaal geen last van, ik stuur miss 3 smsjes in de week ofzo en dan gaan de meeste nog over oppassen ook xD
Tuurlijk, zijn ook wel periodes dat ik veel meer ver-sms, maar ik kan me meestal wel inhouden.

VODAFONE BLOX IS HEILIG! :bowing_man:

ooew ff checken! mijn LG ks360 is Hi simlocked
dus dit klinkt als een goede oplossing voor mijn
sms geld verspilling

Als je nu een abo afsluit bij hi heb je standaard al de verdubbellaar (ja de reclame slaat nergens op). En hi eindeloos erbij bovenop kost 10 euro voor 1000 smsjes… Ik versms er zo’n 700 per maand, dus tis voor mij ideaal. Ze tellen btw je smsjes eerst van die duizend af, en dan pas van je credit van je abo… Dus mijn abo blijft nu steeds intact :slightly_smiling_face:.

Heb ik ook :wink: Maar vorig jaar was het erug dus ik ben aan het minderen

hm
vooral bij di-rect sms ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
maar die zijn halfdood dus probleem opgelost xD

Ik sms heel veel, ook naar het buitenland, maar ik heb echt een heeel relax abo :roll_eyes:
5euro per maand, maar dat is wat je minstens moet bellen (1 minuut in Oostenrijk kost 3,9 cent naar mobiel en vast). En verder betaal ik geen abonnementsgeld (dus dat je weggegooid geld hebt zou maar zeggen). Die 5 euro die ik betaal mag ik dus ook bellen. EN, ik heb 1000 gratis smsjes per maand OOK naar het buitenland. Nog een voordeel, het is een open-end abonnement…dus ik moet hem minstens 6 maanden hebben, en daarna stopt ie pas als ik hem opzeg!

Lang leve Tele.ring! :bowing_man:

vodafone blox is 1000 smsjes voor 30 dagen. (10euro)
ideaal. maar sommige smsjes zijn ook ZO nutteloos. denk eens naa voordat je smst(moet ik zelf ook doen)