sms terug!

vorige week zaterdag heb ik met een jongen in de kroeg gezoend. We hebben de hele afgelopen week gesmst. Gister was ik alleen thuis met mijn zusje en toen heb ik gevraagd of hij ook ff langs wou komen. Hij had al afgesproken met vrienden en heeft tegen hun gezegd dat hij later zou komen en is toen bij mij geweest. Nu heb ik hem vandaag gesmst, om 2 uur en hij heeft nog steeds niet terug gesmst. Wat moet ik hiervan denken???

Voorlopig nog niets… Hij is mss druk.

Misschien heeft hij z’n sms niet gelezen? Of is hij bezig met iets? Of is zijn belkrediet op? Of heeft hij eventjes geen zin om te antwoorden?

Ik zou nog eventjes wachten :slightly_smiling_face:
En als hij morgen niets heeft gestuurd, kan je hem misschien een tweede sms’je sturen.

Misschien is hij ergens mee bezig. Ga je maar geen zorgen maken, dat is niet nodig.

Ugh, dit probleem heb ik ook constant met mijn crush. Afgelopen weekend smste hij of ik hem in de stad wilde ontmoeten 's nachts, maar ik stond al op het punt om te gaan slapen, dus ik zei dat ik zaterdag wel met hem uit wilde, dus hij zou mij bellen als hij in de stad was.
Krijg ik op een gegeven moment een smsje dat hij niet kan komen doordat hij een vriend moest opvangen die zich rot voelde, maar of ik vandaag met hem uit eten wilde. Dus ik smste vanmiddag dat me dat leuk leek, maar nu heb ik al twee uur niets gehoord. Bah, mannen.

Ontopic; er kunnen natuurlijk verschillende redenen zijn waarom hij niet terug smst, zoals VintageROCKS zegt, het hoeft niet meteen te betekenen dat hij je niet leuk vind. In jouw geval lijkt het me logischer dat hij zijn mobiel niet bij zich heeft, bezig is of geen beltegoed heeft.

ik denk dat jullie gelijk hebben, want hij vroeg gister ook wanneer hij me weer zou zien. Ik vind het gewoon vreemd (en ik ben een beetje onzeker) want normaal smst hij wel sneller terug…
En ik kan er gewoon niet tegen als iemand niet terug smst :stuck_out_tongue:
@Bragnea: wat een eikel, als je met iemand afspreekt laat je toch wel wat van je horen

Oké, dit had ik ook altijd met m’n ex. Daarvan heb ik dus geleerd dat je geduld moet hebben met jongens. Ik begrijp je reactie ‘waarom smst hij niet terug?!’. Je vind hem leuk en wilt heel graag wat van zich horen. Maar je moet je écht niet zo gek laten maken door jongens! Oké, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar wanneer je steeds zo verlangt naar een smsje maak je jezelf echt helemaal gek en ga je je kut voelen enzo. Je wordt dan ook echt een soort van afhankelijk van hem, niet doen!!

Jongens zijn nou eenmaal niet altijd zo snel. Misschien is hij bezig, is hij ergens anders en heeft hij z’n mobiel vergeten, misschien is hij het vergeten. Don’t worry! Wanneer hij morgen nog niet gereageerd heeft dan sms/bel je hem nog eens ofzo (:

Ik haat jongens die niet terugsmsen.
Zit nu ook te wachten op een sms, maar natuurlijk krijg ik niks.

Ik zit ook al een dag te wachten op een sms haha, maar hij vind het leuk om mij heel lang te laten wachten. Heeel frustrerend

dankje voor jullie steun :slightly_smiling_face:
jullie hadden gelijk, hij smste 's avonds gewoon terug en het bleek dat hij lag te slapen :stuck_out_tongue:

^ Haha, hetzelfde bij mij. Ik sprak hem om zes uur op facebook en toen zei hij dat hij net wakker was. Mannen. :’)

Haha doet me denken aan mijn ex! Hij viel altijd in slaap na school, we hadden dan wat afgesproken maar dat ging dus niet door omdat hij altijd in slaap viel. Pf, ik ben toch best blij dat dat uit is!

het laten wachten

Hahahahaha! dat is wel hééél erg.

Waarom raken zoveel vrouwen zo snel gefrustreerd als ze niet asap een smsje terug krijgen?

Ik snap je probleem dan ook niet, zelf sms ik ook lang niet altijd direct terug en kan het anderen ook niet kwalijk nemen.

Ik sms ook heel vaak niet meteen terug hoor, maar als ik iemand leuk vind en het duurt meer dan 3 uur voor hij terug smst wordt ik onzeker. Zeker omdat ik de avond daarvoor met hem had afgesproken en daarna niks meer van hem had gehoord. En ik had gister niks om me af te leiden omdat ik toetsweek heb :S

Dat is toch best wel logisch? Als je iemand leuk vind en hij antwoord de hele dag niet, ga je denken dat er iets is ofzo

Rustig blijven ademhalen. Denk wel dat de kans niet zo groot is dat ie iets potentieels in je ziet. Je moet het altijd maar afwachten met scharrelss

Haha ik kan er ook niet tegen als mensen niet terug smsen
al helemaal neit bij jonegns - ook al vind ik ze niet leuk-.
Maar ze hebben ook een leven naast hun mobiel.
Jij hebt vast ook wel eens dat je niet gelijk terug smst; bijv. als je mobiel in de tas zit, ergens anders ligt of het niet door hebt.

Je moet je pas echt zorgen maken als hij nooit terug smst maar naar andere wel.

Ja, dat mensen ook een leven naast hun mobiel hebben :’).

Ik ben kennelijk de enige die het hele smsprobleem niet snapt, haha.

Edit: Er kan namelijk van alles zijn waarom iemand niet even snel terugsmst en het is gewoon pure tijdverspilling om daar je hoofd over te breken.

Daarnaast hoeft het niet eens iets te zijn, ik heb ook heel vaak dat ik een smsje lees en dan denk van: ‘Oh ik antwoord zo wel’. En dan vergeet ik het en denk ik er pas heel veel later weer aan…