SMS-gesprek

Hoi iedereen :sob::muscle:
Waarschijnlijk ben ik niet de enige met deze vraag… Hoe begin je nu een SMS-gesprek met je crush? Ik bedoel we zijn wel vrienden en hebben elkaars nr, maar we sms’en nooit. Dat wil ik wel, maar hoe met je zo’n gesprek beginnen?? Hoi lijkt me zo saai en leidt niet echt tot een gesprek… Net zoals wdj? zoiets ga ik nu niet sturen naar iemand waarmee ik nooit sms… Verder weet ik ook nooit waarover je moet sms’en… Enige ideetjes??? Groetjes xx Alvast bedankt, ik weet zeker dat jullie goede raad hebben :wink:

wdj?? Wats dat?

Anyway, ik weet niet waar je hem van kent? Maar als je hem van school kent kun je het hebben over een stomme leerkracht of juist een leuke of over het huiswerk. Als je hem van sport kent dan kun je het daar over hebben.

wdj? (wat doe je ??) Ik heb geen idee :’)

Inderdaad gewoon hoi, hoe gaat 't? Nog leuke plannen voor het weekend?
Misschien hebben jullie gezamenlijke interesses of wil hij je wel een keer komen helpen met je huiswerk.

ik zou zeggen
hey, we hebben elkaars nummer maar we praten nooit! zou je wel wat beter willen leren kennen :slightly_smiling_face: ga je nog wat leuks doen deze week?

ofzo…

Tegenwoordig gebruiken we whatsapp, veel makkelijker

Niet iedereen heeft internet op zijn/haar mobiel of maakt hier gebruik van…

Gewoon normaal beginnen met standaard zinnetjes zoals ‘hey, hoe is het met je?’, ‘en, wat heb je nog allemaal gedaan vandaag?’. Zo gaat het gesprek wel opgang hoor! Hou het lekker simpel, maar wel leuk ofcourse. :’)

Je kan vragen hoe zijn kerst was, en zijn vakantie tot nu toe? :slightly_smiling_face:

het eerste wat ik naar mijn crush stuurde was
“wa make?” zijn beiden van in de buurt van genk en meulenberg (stad en dorp in belgië waar heel veel buitenlandse mensen wonen waarvan vooral turken en marokanen) dus is een beetje onze taal :wink:

waarop hij antwoorde “kindje”

en toen begon het gesprek, hebben beiden wat gevoel voor humor dus lachen heel wat af via sms en snapchatten redelijk wat af met onnozele foto’s.