sms gelezen van vriend

ik heb gister een berichtje gelezen(eigelijk had ik dat niet mogen doen) van mijn vriend waar ik best wel van schrok, maar niet helemaal begrijp.
Een vriend van mijn vriend ze verkering is eergisteren uit gegaan na 2.5 jaar. En ze waren een beetje na elkaar aan het smsen. Toen stuurde mijn vriend naar hem ach ja er zijn nog wel meer jenniffers( zijn vriendin dus ) en toen stond er achter (kimberleys daar in tegen…) dat ben ik dus… begrijpt iemand wat mijn vriend hier mee bedoelt?

vond het een beetje raar

Groetjes…

Dat je waarschijnlijk zeldzaam bent en hij je moet houden? -.-’

dat er niet veel mensen zoals jij zijn en dat jij je moet houden :’)

Niets om je druk over te maken…

Hij bedoeld het idd positiefxD

Denk ook dat je het moet opvatten als een compliment! Ik vat het zo op dat hij je uniek vindt!

haha ja :stuck_out_tongue: niks om je zorgen over te maken

^ alles wat hierboven gezegd wordt (:

Idd… Er kan niets anders achter zitten…

Het lijkt mij ook positief, maar ik vind het een beetje tactloos van je vriend om dat te sms’en. Zo van ‘vervelend voor je, jongen, maar gelukkig heb ik mijn geweldige vriendin nog wel’.

jongens zijn vaak tactloos qua sms vind ik wel. xD

Dat je ‘‘one of a kind’’ bent?.. (:
ahw als dat zo is, dan is het vet lief :grinning:

Ja idd.

positief, maak je niet te snel druk en denk eerst eventjes verder voor je je druk maakt zou ik zeggen (’:

Ja maar jongens doen dat nou eenmaal niet zo tactvol ( ":
oh trouwens had 't net aan mijn vriend gevraagt, en die zei: ‘‘Hij bedoelt dat er niemand is zoals haar’’ maar het dan zo zegt, dat je er geen ene hout van snapt. Zal wel jongens taal zijn… ( ":

Das juist harstikke positief.

inderdaad, dat is zwaar positief, snap niet dat je dat niet begrijpt :stuck_out_tongue:

daarentegen = tegenstelling…

aaah wat lief!

positief!!