SMS-geheugen Samsung Galaxy Gio

Hee!

Ik heb een vraagje. Ik heb dinsdag 9 september mijn Samsung Galaxy Gio gekocht & heb daarin een Blyk-kaartje. Omdat ik nog geld heb staan op mijn oude sim en ik graag nummerbehoud wil, zet ik nog geen beltegoed op mijn Blyk-kaartje. Maar Blyk heeft me nu al 200 (!) smsjes gestuurd waarin staat dat ik mijn beltegoed moet opwaarderen. Nu geeft mijn telefoon aan dat mijn SMS-geheugen vol is, dus toen had ik alle smsjes gewist & heb ik er 3 laten staan. Toch blijft mijn telefoon aangeven dat mijn SMS-geheugen vol is, terwijl er maar 3 smsjes in staan. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Wat moet ik doen zodat de telefoon stopt met zeggen dat het geheugen vol zit? Alvast bedankt!

xx

Up

dat probleem heb ik ook is het bij jou inmiddels opgelost ??

Misschien even terug gaan naar de winkel?

Dat probleem heb ik dus ook, het ging heel even weg toen ik mijn emails had verwijderd met bijlagen. maar na een paar dagen kwam het weer vrolijk terug… -.-

iemand een idee?

Ik had dat een keer toen mijn ding met ‘verstuurde items’ helemaal vol stond. Dus steeds had ik minder ruimte in mijn inbox. Maar je hebt hem pas net dus ik denk dat dat het niet zal zijn?

Dankjewell voor de reactie’s !
Bij mij is het spontaan weer overgegaan ?
Ben ik wel blij mee.
Maar ik heb nog even een vraagje.
Als ik naar mijn telefoonboek ga, dan zie je rechts het hele alfabet staan, en dan kan je dus op zo’n letter klikken & dan ga je naar je contacten die beginnen met die letter.
Bij mij zijn bij de letters B, E, H, K, N, Q, T & W vervangen in puntjes?
Terwijl ik wel gewoon contacten hebben die met die letters beginnen ?
Heeft iedereen dit ? Of weet iemand wat ik moet doen .

@ Boven
Dat heeft iedereen, tenminste mijn mobiel heeft dat ook :grin: