Sms crisis

Hehe oke de titel is beetje overdreven, maar ik zit er wel mee. Ik krijg soms pas 4 uur later of zo smsje terug, en ik ben heel erg bang dat ik een last of zo voor hem ben dat ik daarom pas zo laat terug krijg. Het is btw mn crush!

Ook ben ik heel erg bang dat ik stalkerig overkom, ik zei als is tegen hem aan het eind x je stalker gewoon voor de grap. Toen zei die wel, maar je bent wel een hele leuke stalker. Dat was dan wel weer leuk, maargoed toen had die wel drank op.
Ik ben gewoon echt bang dat ik een last voor hem ben en zo als ik hem sms en ik krijg pas vet laat wat terug of zo! Maar hij doet dan wel leuk enzo!

Iemand ervaring hier mee?
xx

Dan sms je hem niet, kijken of hij een keer initiatief neemt. Als hij initiatief neemt toont hij interesse in je, iniedergeval, zo zie ik het.

Dat is een verschil tussen jongens en meiden. Meiden smsen meestal dezelfde minuut nog terug en wachten vervolgens ongeduldig tot ze wat terugkrijgen, terwijl jongens pas terugsmsen als het hun uitkomt … Ooit gelezeen dacht ik.

Maak je geen zorgen, als hij zegt dat je ene leuke stalker bent, dan komt het wel goed denk ik (:

Als die dat zegt (maar je bent wel een hele leuke stalker) dan vindt ie jou ook wel leuk denk ik xD. Dat is gewoon een overduidelijke hint. Natuurlijk kan ik dat niet weten, maar met de informatie die ik heb denk ik dat ie je leuk vindt.

Tjaaa alleen via sms kan die heel kortaf doen… geen interesse tonen en terwijl ik hem in het echt zie heeft die praatjes voor 10. Dus eingelijk moet ik daar gewoon naar kijken natuurlijk, maargoed ik wil dat die ook gewoon leuk smst!! :stuck_out_tongue: haha. Maakt me onzeker!

Ach, joh xD Dat hebben mijn vriend en ik ook, als we smsen of msnen dan zou je totaal niet denken dat we wat hebben. Dat is gewoon heel amicaal en totaal niet klef. Vind ik juist fijn, ik hoef niet elk gesprek met HEE SCHATJE HEB JE GEMIST VIND JE LEUK te beginnen, zeg maar.

Oooooh nee maar daar hou ik ook absoluut niet van hoor. Wat dat betreft ben ik echt een droogkloot :stuck_out_tongue: Maar ik denk gewoon hij vind t niet leuk dat ik sms en zooo. Maargoed, ik denk dat ik hem maar gewoon is moet vragen…

ik heb echt gewoon precies hetzelfde…
en als ik ernaar vraag zegt hij altijd, je stoort me helemaal niet! ik vind het leuk als je me wat stuurt!
maarja als ik dan wat stuur krijg ik niks terug of 4 uur later inderdaad…
jongens zijn vreemd.

Ahhh ik heb nu echt precies hetzelfde!
En ik word er ook helemaal gek van …

Helaas herkenbaar! Soms duurt het een uur, maar hij is gewoon druk.
Als hij uit zichzelf tegen je begint te praten is het denk ik geen probleem?

ooh dit heb ik dus ook! Ik word er helemaal gek en onzeker van…
Dan zegt die dat die net een film heeft opgezet, krijg ik daarna pas na een uur een sms terug! Als ik een film kijk kan ik wel gewoon smsen hoor tijdens die film…
Achja! Het is ook mijn crush bij mij, wat je natuurlijk nog veel onzekerder maakt he (: Ik dacht 2weken geleden dat het echt helemaal goed zat maar nu twijfel ik er weer erg over…

Ik heb het een tijdje geleden ook gehad (oke het duurde geen uren voor ik wat terug kreeg), dat ik dacht dat ik hem ‘tot last was’, omdat hij bijna nooit uit zichzelf begon. Ik heb het toen eigenlijk gewoon heel direct gevraagd of hij het irritant vond dat ik zo vaak tegen hem praatte. Toen kreeg ik als antwoord dat hij dat wel mee vond vallen en dat hij het alleen maar heel gezellig vond. Inmiddels praten we echt bijna elke dag wel best veel, én hij praat vaker uit zichzelf.
Misschien moet hij dus ook gewoon een beetje wennen aan wat hij moet zeggen enzo…
succes in ieder geval!