smoothies

wat is jou favo smoothie?
deel hier je recepten!

mijne;
1 glas jus d’orange en doe dit in de blender. handje aarbeien erbij doen, voeg 1 banaan en ijsblokjes aan toe. Zet de blender aan en binnen no-time heb je een lekkere smoothie :slightly_smiling_face:

Ik hou niet zo van smoothies, al wil ik er ooit eentje met watermeloen ofzo proberen.

Geen idee, meestal kijk ik gewoon wat ik in huis heb en doe dat in de blender :’)
Meestal is dat een sinaasappel, aarbeien en een banaan, en soms nog wat room/melk erbij en klaar :'D

Ik doe altijd gewoon yoghurt, aardbeien, beetje suiker :slightly_smiling_face:

yoghurt of melk, banaan, beetje suiker en een klein beetje kaneel! :slightly_smiling_face:

dat is zoooooooo lekker, doe ik ook altijd!

Ik heb ooit geprobeerd van een Magnum een smoothie te maken.
Was geen strak plan, kan ik jullie verzekeren. :’)

In vaste vorm is hij een STUK lekkerder!

Ik heb nu die flessen van de ah gekocht.
Als ik er zelf een maak doe ik zo’n vruchtendrank en dan stukjes aarbei en mango erin.

@ lyanne4145 dat is meer een milkshake wat jij maakt haha :stuck_out_tongue:

In die flessen van de AH zit hartstikke veel suiker… een versie smoothie is veel beter :slightly_smiling_face:

Mijn favo; Banaan of ananas, cocosmelk, yoghurt en melk en dat blenden :slightly_smiling_face:

Ik doe altijd twee sinaasappels en één banaan. Dat is hetzelfde als wat je bij de V&D koopt. Heeerlijk :slightly_smiling_face:

Een half glas Coolbest (aardbei/mango/wat je maar wil) opvullen met yoghurt, en goed roeren.

Oh dankjewel goed om te weten haha

Ik vind smoothie´s echt niet lekker.
Had gister nog die van hema geproefd.Die rode.

Yoghurt, melk, banaan, appel, halve perziken uit blik (inclusief siroop), ananas uit blik, aardbeien uit blik.

Zoveel mogelijk eigenlijk :grinning:
Ik vind de smoothies uit winkels niet lekker.

Ik heb gisteren deze gemaakt:

http://i1096.photobucket.com/albums/g324/VintageMoustache/Afbeelding206.jpg

http://i1096.photobucket.com/albums/g324/VintageMoustache/Afbeelding205.jpg

Berichtje daarover op m’n blog.

Je maakt hem met aardbeien, melk en roomijs!
:grinning:

Wow, sorry voor de grote foto’s!!!

Ik maak het met vanille yoghurt, suiker, banaan en aarbeien ff in de blender en klaar is kees.

De lekkerste vind ik met banaan +aardbei (ja en dan nog yoghurt en melk erin.)
Gisteren heb ik trouwens slush puppy gemaakt met frambozensiroop, ijsblokjes in de blender, siroop er in, echt lekker met dit weer! En je hoeft dan ook geen fruit in huis te halen, wat ook wel fijn is aangezien met pasen alles zo’n beetje dicht zit.
Wat ook lekker is, is geschaafd ijs met aardbeienstukjes(door de blender gedaan) en een beetje suiker, dat had ik eergisteren op mijn werk mmmh!

@dontforgettoSMILE dat is een milkshake :stuck_out_tongue:
Heeft nog iemand lekkere recepten? :grin:

aardbei-banaan milkshake

doe er 1 kop bevroren aarbeien in en 1 bevroren banaan
en dan een kop yoghurt erbij en klaar .