Smoorverliefd

Ik heb S. 1 jaar geleden leren kennen via het internet. Hij werd verliefd en ik ook op hem en toen kregen we verkering. Z’n vrienden zeiden dat ik lelijk was en zo, en vlak daarna ging het uit. Dat vind ik wel raar, want ik heb zo het idee dat het daarom uit ging, hij zei alleen ‘ik heb geen gevoelens meer voor je’ en 1 jaar later, nu dus, ben ik nog steeds verliefd op hem. dat betekend dus dat ik hem echt niet uit mn hoofd kan zetten, ik wil zó graag verkering en hij woont helemaal in maastricht. Hij zoekt ook steeds contact met me op, en zegt hele lieve dingen enzo, zou het misschien nog wat kunnen worden?

Natuurlijk zou het nog wat kunnen worden.

Ja.

Het zou kunnen, maar dan zou ik wel duidelijk zijn dat je dan een serieuze relatie wil en niet eentje die na een paar dagen uit is omdat z’n vriendjes je koppie zogenaamd niet “leuk” genoeg vonden. Daar zou ik m’n tijd iig niet aan willen verspillen.

Ja, maar ik zou wel eens even goed vragen wat nou de échte reden was dat het uit ging. Als hij het uit maakt om zijn vrienden vind ik hem nogal oppervlakkig namelijk.

Ik zou gewoon straight to the point om duidelijkheid vragen, want het kan nog steeds iets
Worden, maar valse hoop is ook not fair

"Hij werd verliefd en ik ook op hem en toen kregen we verkering. " hahahah vet droog. :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar het lijkt erop dat jullie maar kort wat hebben gehad? en het is een jaar geleden? lijkt me sterk dat het nog wat wordt.