-
-
-
Up ?
Dit is echt een heel erg onsamenhangend en onlogisch verhaal. Misschien kun je wat korter en bondiger opschrijven waar je precies advies voor wil.
heb niet het hele verhaal gelezen want dat is me te lang
maar ik zou écht geen hartjes ketting/sleutelhanger geven, vind het kinderachtig en bovendien hebben jullie geen eens een relatie.
Ik zou eerst maar eens normaal met hem gaan praten, überhaupt voordat je iets aan hem gaat geven…
Wat hierboven gezegd is. Geen logisch verhaal. En het huis te klein? Je hoeft nog niet te gaan samenwonen denk ik zo. Sleutelhangers zou ik ook niet snel geven. Doe dan gewoon een kaart. En knoop idd een keer een gesprek met hem aan. Als jullie kunnen smsen waarom dan niet gewoon praten?
Je snapt dat “dan is het huis te klein” een spreekwoord is?
Verder ben ik het hiermee eens.
-
-
dat spreekwoord heb ik nog nooit gehoord
-
Hartjessleutelhangertjes lijkt me niet zo’n strak plan. Je stelt je al kwetsbaar op, maar met die hartjes wordt het nog dubbel zo erg.
Wat je kan doen, is op zijn verjaardag hem een sms’je sturen. Niet om 00:01 uur 's nachts, gewoon eind van de ochtend begin van de middag. Je kan hem uitnodigen om een biertje te drinken in een lokaal café voor zijn verjaardag. Altijd leuk, niet te. Nog leuker is een café met pooltafel, breekt de sfeer.
Verder, kijken hoe het gaat en gewoon vertellen. Misschien is het liefde, misschien ook niet. Maar je zult het dan wel weten.
-
Dan trakteer je hem op school op een drankje, of een cupcake met een kaarsje erin.
-
Hoe wil je m de 10e dan zien?
-
wat ga je zeggen? en wat als hij niet kan/wil?