Smoorverliefd op een player

Oh, ik heb het echt moeilijk. Ik ga is mijn hartje luchten hier.
Ik ben verliefd, smoorverliefd!. Als ik N. zie smelt ik gewoon helemaal, als ik met hem praat begin ik te blozen. Hij doet wel heel lief tegen mij, maar dat doet hij bij veel meisjes. Misschien doet die zo omdat hij dat ook voelt voor mij, of anders wilt hij iets van mij, want hij is een echte vrouwenzot.
Wat moet ik nu doen? Tips?

Ik was ook smoor op een player. Ik wist ook dat hij een player was maar toch vond ik hem nog steeds superleuk dus heb ik met hem afgesproken. Dat was gewoon een afknapper want hij kwam niet :stuck_out_tongue: Maar je moet hem gewoon proberen te vergeten en zo min mogelijk naar hem toe gaan. Dan lukt dat wel, want bij mij is hij nu ook uit mijn hoofd. :flushed:

‘vrouwenzot’ :’)

Ik denk dat hij je gewoon als een normaal meisje ziet, en dat jij daardoor denkt dat hij elk meisje die speciale aandacht geeft. Als het geen zoenen of zo is is het ook niet echt een player.

zelfde probleem.

Dat gaat niet zo easy bij mij, hij zit namelijk bij mij op school -.-

Ja, maar weetje soms stuurt die naar me, ik hou van je & dan paar dagen later heeft die een liefje. Ik kan er soms echt niet meer tegen, hij zit echt constant in mijn hoofd. :s

ook.

Die jongen zit ook bij mij op school,
en trouwens ik wist heeeeeel zeker dat hij een player is want hij heeft mij gezoend toen hij nog een vriendin had omg:fieuw:

Ja, ik heb ook eens met hem gezoend, en toen ineens deed hij heel afstandelijk & de volgende dag deed ie weer heel lief, ik snap hem gewoon niet.

Ik heb dat ook een keer gehad, me meteen voorgenomen hem totaal te negeren je moet niet aan zon jongen beginnen meid!

Niets mee beginnen want je weet nu dus al dat hij je zal gebruiken…

Niks mee beginnen, klinkt hard maar misschien voelt hij gewoon niks voor je en ziet hij je als verveelmaatje… maar als hij met veel meisjes om gaat weet hij ook precies wat ze leuk vinden…

Ja, maar het is moeilijk voor me om hem te vergeten. Ik probeer het vaak hoor, maar als die dan weer is zo naar me kijkt, ben ik weer verkocht …

ABSOLUUT niet aan beginnen meid!
Totaal negeren, niet meer met hem praten enz!
Want straks ga je een topic aanmaken met een gebroken hart.

Dat heb ik al veel gehad door hem, maarja.
Maar als ik hem negeer, dan zegt die waarom doe je nu zo mij?

ervaring mee…

vroeger reageerde ik in zulk soort topics ook altijd; ‘niets mee beginnen! vergeet hem!’ Maar ik nu ik in dezelfde situatie zit snap ik eindelijk hoe moeilijk het is.