Smokey eyes, tijdens uitgaan?

Halllo, ik ben 14, en ga zo af en toe weleens uit maar smokey eyes is dat overdreven tijdens het uitgaan? Of is het juist leuk?

Ik vind het voor een 14-jarige te overdreven.

Voor 14 vind ik dat wel overdreven.
Dan hoor je ook nog niet uit te gaan vind ik, er zit niet voor niets een leeftijdsgrens van 16 of 18 aan zulke plekken.
(Neem aan dat je het over disco/kroegen hebt)

Idd te overdreven.

Het ligt eraan hoe je er verder uitziet. als je een gothic typetje bent vind ik het wel oké; als je naar de ordinaire kant gaat niet.

Nee, ik zou het niet doen.

Dat vind ik meer iets voor een chique feestje van een of ander tijdschrift met een hoop modellen

neee, ben geen gotic typetje. totaaal niet. nee ook geen kroegen is meer tja hoe zeg je dat gewoon kent iemand lunenburg? zeg maar zulke feestjes.

Als je het met diepzwart doet, vind ik het niet kunnen. Maar als je het met bruin doet en niet te zwaar, kan het wel.

ik vond zwart idd niet zo mooi. ik dacht meer aan iets met licht bruine tinten? zoiets: http://makeupforlife.net/…-lancome-indigo-charm.jpg

Als je het zo mooi kan dan moet het kunnen, mits je dr verder ook wat specialer uit ziet. Vind het raar staan namelijk als je dr verder een gewone spijkerbroek + t-shirtje bij draagt.

eeeh, 14 is wel jong ja.
maar zoals MevrouwCactus al zegt; je kunt ook smokey eyes met grijs en zilver doen, Ik heb dat trouwens wel vaak, ook naar school.

Ik ben ook 14, ik zit in de derde en ik ga ook gewoon op stap hoor. :wink: Ligt er maar net aan op welke plek je komt en tot hoelaat je blijft etc. Ik mag tot 1 uur/ half 2 wat ik natuurlijk jammer vind maar wel begrijp, en ik mag ook alleen maar op plekken voor mijn eigen leeftijd dus geen id vervalsen. Beetje onzin dat iedereen zegt dat 14 te jong is om uit te gaan…

Maargoed, ligt er net aan hoe je het op doet, kun je misschien een foto maken? Dan snappen wij hoe je precies bedoelt/doet. Het beeld dat ik in me hoofd heb over hoe het eruit ziet vind ik een beetje overdreven voor om op stap te gaan. Zoiets vind ik meer voor chique feestjes enzo.

Ik vind dat het wel kan opzich hoor als je 14 bent, als je het maar niet té erg doet, niet dat dat bij oudere mensen wel mooier kan staan ofzo hoor haha.

ja idd, ik kom ook alleen bij 14+ feestjes en mag ook geen id vervalsen en zo laat. Maar ik zal idd wel eens een foto maken, maar wat ik bedoel is echt neit zo dikke oogschaduw enzo hoor! Gewoon licht als je begrijpt wat ik bedoel

oh haha ik vind het echt totaal niet ordinair ofzo of het te overdreven
maar het zal wel aan mij liggen. laat ik het zo zeggen; als ik smokey eyes draag met mijn leeftijd zegt niemand daar wat van of vind niemand het overdreven ofzo.

Ik zie er niet zo zeer het probleem van… Probeer het gewoon eens een keertje uit en vraag dn aan je vriendinnen hoe je eruit ziet. Want zo is het me ietsjes te vaag om er een mening over het hebben :’)

hmmm als je er volwassen uitziet waarom niet?
this jou lichaan
jou ogen.
jou ding.
dus schat, doe wat je wilt doen.:beer:

hahaha ja ik ken de lunenburg.
daar vind ik het wel kunnen hoor!

dankjewel allemaal :slightly_smiling_face:, anders probeer ik het gewoon een keertje dan merk ik wel wat mensen ervan vinden.