Smokey eye.

[i]Hi.

Ik heb afscheidsfeest van school…
En ik zat te denken; ik wil toch is een smokey eye proberen.

Ik weet hoe het moet ( dankzij het filmpje van Mascha ).
Maar ik zit met een klein probleempje;
Ik zit met mijn wenkbrauwen. Zoals je het bij het filmpje van Mascha ziet, dat er een groot afstand zit tussen de wenkbrauwen en ooglid, dat is bij mij niet, mijn wenkbrauwen zitten zeg maar heel laag.

Toch zou ik het willen proberen.
Ik heb beetje een bleke huid…
Welke kleuren zou ik beter kunnen gebruiken?

Iemand toevallig ervaring dermee?[/i]

vervaag het dan niet zo heel erg hoog omhoog, en gebruik highlighter onder je wenkbrauw

Gebruik bruin, dat staat niet meteen zo hard als zwart. En als je donkerbruin pakt kun je nog goede smokey eyes maken hoor!

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee,

maar als ik het dan zo lees, zou ik als ik jou was meer een lichte bruinige /rode tint pakken.
Dat zal mooi vallen bij de huiskleur, en geeft je net die warmere uitstraling.

En dan niet de dik/vol erop. gewoon goed vervagen.

Ik zou het zowiezo eerst een x proberen voordat je het feest hebt (1 dag van tevoren). Staat het niet heb je nog eventjes te tijd om iets anders te bedenken :wink:

Succes!

als je wenkbrauwen laag ziten kun je beter alleen een smokey randje om je ogen maken en niet helemaal naar boven steeds lichter. dat doe ik ook als ik naar feestjes ga.

Gebruik vooral bruintinten in plaats van zwart… maar misschien kan je voor de spiegel gewoon wat dingen uitproberen?

Verplaats naar beauty. let op waar je het plaatst!

hee :grin:
jah ik heb daar dus ook last van, maar laatst toen ik me verveelde ging ik het tog maar gewoon proberen, het kan best en het stond eigelijk wel gaaf :grin: je moet gewoon een heel klein beetje naar boven vervagen maar wel dat er nog wat ruimte tusse je ogen en het vervaagde zit,
als je nog tijd hebt, zou ik het als ik jou was gewoon een keer uitproberen, gewoon met zwart en grijstinten, succes ermee !

Ik heb ook best wel rare wenkbrauwen,
ik doe mijn smokey eyes daarom wat anders.
Ik trek een dikke zwarte lijn op mijn ooglid naar
mijn ooghoek en daar trek ik een klein staartje,
dan onder mijn ogen een dikke zwarte lijn naar het
einde van de bovenste zwarte lijn en voilá,
a la smokey eyes van Jill :’)