Smoezen voor gym.

heee,
weten jullie misschien goede leugens om niet mee hoeven te doen aan gym?
En zeggen dat je ongesteld bent helpt niet, want dan zegt ze; dat is geen reden, ik voel me juist altijd beter als ik ongesteld ben. ofzo

x

hoofdpijn, misselijk?

hoofdpijn? knieblessure? afspraak bij een tandarts/ortho/psycholoog?

je hebt je lensen niet in & je bril is kapot. hierdoor kan je geen diepte zien (of slecht zien of zoiets) en dus is sporten erg gevaarlijk …

doe mee, en bij het inlopen fake je dat je je enkel hebt gekneusd :stuck_out_tongue:

Bij ons helpt zeggen dat je ongesteld bent wel haha (:
Voor de rest accepteren ze geen smoesjes en willen ze briefjes zien, dus misschien een vriendin een nep briefje laten schrijven?

ongesteld zijn helpt wel bij onze leraar, maar niet als de lerares invalt.
maar hoofdpijn, gekneusde enkel ofzo, buikpijn, draaierig, geen kleren.

Zeggen dat je ongesteld bent helpt niet bij ons.
Dan zegt 'ie dat zijn vriendin ook sport als ze ongesteld is en dat je maar pijnstillers moet nemen.
Ja, hij heeft makkelijk praten. Hij is een man.

Zeggen dat je een blessure hebt helpt dan weer wel.

Ik moet gewoon sporten als ik ongesteld ben.
Ik zeg gewoon dat ik buikpijn heb,jammer voor hem,maar als ik echt buikpijn ga ik dus echt niet gymen.

Je moet zeggen dat je op school door je rug bent gegaan/ van de trap gevallen. Dan hoef je ook geen briefje!

gouden smoes;
nja bij mij was et eigenlijk wel waar maargoedd;

meneer, et gaat hem echt niet worden vandaag
ik looop bij de fysio (A)

zelf heb ik heel veel last van rugpijn,
en van mijn leraar moet ik altijd proberen, maar als het niet gaat mag ik stoppen. op zich is dat ook wel te faken.

dat je vanochtend met duizeligheid bent opgestaan en nu nog last hebt en het dus niet aandurft weer te gaan gymen want straks krijg je het weer

Wat dacht je van gewoon mee te doen? Sporten doet goed en is belangrijk voor je gezondheid. Trouwens, door te sporten gaan je menstruatieklachten over.

halverwege (of al na 10 minuten) zeggen dat je last hebt van je longen/je bijna geen adem krijgt of je hart doet zeer?

Gewoon gaan sporten

Kheb fibromyalgie. Zou willen dat ik elke keer mee kon doen.
Laat je vriendin inderdaad een briefje schrijven…

… Maar aan de andere kant, het zijn hoogstens 2 of 3 uurtjes per week. Dat overleef je ook wel weer.

Dat ene keertje doe je maar gewoon mee.
Waarom zou je ons smoezen laten verzinnen omdat JIJ geen zin hebt in gym. Zoek het lekker zelf uit.

Zeg dat je op school door je enkel bent gegaan ofzo, of dat je tijdens het vorige uur iets hebt verrekt. In ieder geval iets wat op school is gebeurd.
Of, zoals iemand al zei, doe mee met de warming-up en fake alsof je iets pijnlijks doet.

bij ons is het juist andersom ;p die gym leraren vinden het extreem zielig, en dan mag je gewoon gelijk niet meedoen. maar de vrouwen weten zelf hoe het voelt, en zeggend at het meevalt enallesss