Smoesjes voor Laat Thuiskomen

Hallo allemaaaal(:
Mijn probleem:

Ik ben 15 jaar en ik mag maar tot 1 uur uit.
al mijn vrienden mogen tot 3 uur of later, behalve ik!
Ik heb echt alles al geprobeerd bij m’n ouders, maar niets
kan ze over halen.

DUSSSSSS.

heeft iemand nog smoesjes zodat ik rond 1 uur kan bellen en zeggen
dat er iets is, waardoor ik langer kan blijven…?

KUS

dat mocht ik ook je zou maar de regels moeten respecteren van je ouders klaar… zij vinden dat je nog te jong bent… ik moest ook 1 uur tuis zijn hoor toen…

Uhm, bij ons met uitgaan, krijg je een bonnetje bij de garderobe van je jas zegmaar. Dus je kunt bellen dat je je bonnetje kwijt was, en die moest gaan zoeken ofzo…

Maar met 15, vind ik 1 uur echt wel normaal!

Gewoon niet doen!
Luister gewoon naar je ouders en probeer met ze te onderhandelen als je 16 word.

Je bent 15, dan is tot 1 uur wel laat genoeg?

Vraag of je bij een vriendin mag slapen die wel tot 3 uur of later mag?

Twee Tilburgse meiden van veertien en vijftien jaar oud hebben afgelopen nacht een poging gedaan om het te laat thuiskomen te verklaren. Echter, hun verhalen klopten niet met elkaar zodat het voor de politie redelijk simpel was om te concluderen dat er helemaal geen ontvoering en aanranding had plaatsgevonden.

De twee hingen het verhaal op dat de oudste door twee mannen in het centrum van Tilburg in een auto was getrokken. Ze zouden naar Den Bosch gereden zijn, en onderweg zou de 15-jarige betast zijn. In Den Bosch aangekomen zou ze uit de auto gezet zijn waarna ze haar vriendin had gebeld, die haar vervolgens per trein was komen halen. Om één uur 's-nachts belden ze vervolgens de politie.

Tijdens het verhoor op het politiebureau bleek dat de twee hun verhalen niet tot in de finesse op elkaar afgestemd hadden, zodat er twijfels begonnen te ontstaan. De politie hield hen herhaaldelijk voor dat een valse aangifte doen strafbaar is, maar ze bleven vooralsnog hardnekkig bij hun verhaal.

Uiteindelijk kwam toch de waarheid boven tafel. Ze waren in Rotterdam geweest om wat tijd met vrienden door te brengen. Op de terugweg konden ze niet rechtstreeks naar Tilburg reizen vanwege werkzaamheden aan het spoor. Ze werden gedwongen om via Den Bosh te reizen alwaar zij de laatste trein naar huis misten. Uit nood geboren ontstond het plan de politie te bellen met het verzonnen verhaal.

Beide tieners zijn inmiddels verhoord als verdachte. Er wordt proces-verbaal opgemaakt inzake het doen van valse aangifte. Of er strafvervolging zal plaatsvinden wordt beslist door de officier van justitie. De twee zijn inmiddels weer onder de hoede van hun ouders gesteld.

DIT moet je dus niet doen :pensive:

Die hierboven is best dom hahaha

ik wil die namen weten want ik kom ook uit tilburg hihi

zeggen dat het onveilig om 's nachts in je eentje naar huis te fietsen, dus als je tot de tijd dat je vriendinnen ook mogen, kunnen ze je thuis brengen.

maar ik denk eigk dat je het maar gewoon moet accepteren, want ouders zijn op dit ‘gebied’ best lastig in en er valt moeilijk te onderhandelen.

muahaha dat verhaal van die meisjes

vertel dan gewoon dat je je trein miste…

kijk hier eens :wink:

hier komt dat verhaal uit, en andere (orginele) smoezen :stuck_out_tongue:

Whahaha wat een retards!

Ze hadden net zo goed de waarheid kunnen vertellen :'3

ja dat bedoelde ik xD

als ik een kind zou hebben dan zou ik die ook niet later dan 1 uur thuis komen hoor…

Eh. Ik ben 15 en ik mag maar tot 12 uur blijven <_< Wat ik nergens op vind slaan want dan begint het juist leuk te worden.

Ik ben 17 jaar en moet om half 2 thuis zijn. Ja tuuuurlijk wil ik ook tot 4 uur s’avonds rondzwerven in de stad, maaruh dat kan ook al ik 18 ben.

En als jullie zeggen: DAN BEGINT HET PAS NET LEUK TE WORDEN; nee dan beginne ze net dronken te worden. Als je echt een bepaald tijdstip nodig voor gezelligheid of waar het net gezellig word dan ben je:

1. op de verkeerde plek 2. de verkeerde vrienden.

12 uur is laat genoeg je bent pas 15 ! :S
toen ik 15 was hoefde ik echt niet persee later als 12 uur gedrag je naar je leeftijd ofzo :S

Ik mocht op mijn 15de niet eens uit.

Nee wacht dat mocht ik wel, tot half 12, nou get the party started baby :stuck_out_tongue:

Hahaha uhu uhu :grinning_face_with_smiling_eyes: