Smoesjes voor huiswerk

Tjaa.
Iemand?

Niemand?

je kunt zeggn dat je vriendin in het ziekenhuis lag en dat je daar snel op bezoek moest…

Wat een irritante titel.

of je gaat het nu nog snel maken?

Of je maakt het gewoon. Das voor jezelf hoor, niet voor de leraar.

je hond heeft het opgegeten :grinning:

hoofdpijn

Als je het op je pc moet maken, pc is kapot, usb stick kapot, stroom deed het niet… tja das het beste wat ik kan bedenken xD

Ik vind het echt heel erg als je ziekte of sterfte als smoes gebruikt, waar dan ook voor.

^
ik ook!

als ik men huiswerk niet heb kunnen maken laat ik het thuis en dan zeg ik tegen men juf van kben het thuis vergeten.

nee hahaha weetje wat ik altijd doe: bv. we moeten van wiskunde som 65 af hebben… dan sla ik een paar pagina’s over (in mn schrift) en dan begin in bij 65 [en ga ik achteruit werken] en laat ik dát aan de leraar zien… nog nooit genaait met dat :grinning: xxxxx

-

Gewoon maken. Bij mij checken ze het meestal niet eens, maar als je het niet maakt, ga je echt ongelofelijk achterlopen, en hoe meer je maakt, hoe minder leerwerk voor een repetitie. :slightly_smiling_face:

doe ik ook haha

De hond heeft het opgegeten.

• ziek
  • vinger klem tussen de deur, pijn aan hand dus kan je niet schrijven/typen
  • er waren vervelende prive dingen gebeurd dus kon ik me niet concentreren

Haha deze werken altijd bij mi

ik vorig jaar een keer een bladzijde uit mijn geschiedeniswerkboek gescheurt en tegen de leraar gezegd dat die bladzijde niet in mijn werkboek zat. hij geloofde het.

maar meestal maak ik het gewoon

Ik snapte het niet.