Smoesjes voor gym

Hee, ik heb morgen gym en daarbij gaan we turnen, we hebben al vaker geoefend maar morgen is het voor een cijfer en moet je het voor de hele klas doen. Ik kan alleen echt niet turnen, omdat ik er bij oefenen ook twee keer niet ben geweest. (die afspraken kon ik niet afzeggen) maar nu heb ik stress want ik wil een smoesje hebben voor mn moeder dat zij me afmeld maar dat gaat ze sws niet doen, dus iemand tips?

Doen alsof je je net verstapt hebt, klagen over veel buikpijn, ongesteld zijn (werkte vroeger altijd)… of toch ziek melden. Of spijbelen en weten dat je t later moet inhalen (maar misschien rustiger moment)

Maar meestal hebben gymdocenten dat wel door. Ze zijn niet achterlijk. Ik skipte gym vaak en haalde het altijd met een 6 omdat hij het ook onnodig vond dat ik het ging herkansen,

Ik hou heel veel van sport trouwens maar gym op school vond ik gewoon een hel.

1 like

En als je een lieve gymdocent of mentor hebt: vertel het gewoon. Desnoods mag je het misschien vlak na les even inhalen

Overdrijf wat over hoe eng je het vindt

Ik zou gewoon gaan.

Maar, ongesteldheid werkte bij onze docent niet. Hij hield in de agenda van alle meiden bij wanneer ze deze smoes gebruikten. Haha

Migraine werkt altijd goed. Dat is niet te zien.

Serieus? Dat vind ik dus echt niet kunnen haha.

Eerder als iemand vaak ongesteld is het aan de mentor doorgeven dan het als docent gaan bijhouden zeg. Toen ik op de middelbare school zat was ik zo onregelmatig ongesteld als maar zijn kon. Gaat hem niks aan.

Serieus. Hij hield het allemaal bij in zijn agenda. Blijkbaar was hij het zat dat het als excuus werd gebruikt. Haha

Ik moet zeggen, ik trainde 6 dagen in de week en ook gewoon tijdens ongesteldheid.

Ja. In principe kan je gewoon sporten. Maar voor jonge meiden die geen tampon in willen, snap ik dat het soms echt vervelend is. Eerste jaar dat ik ongesteld was lekte ik binnen een half uur door en ik wilde op mn twaalfde nog geen tampon. Heb toen vrijstelling gekregen van gym op die momenten.