Smoesje voor ouders.

Hallo,
Ik en een vriendin van mij willen zondag samen een activiteit gaan doen, die we niet aan onze ouders kunnen vertellen. Het probleem is dus, dat we iets moeten verzinnen om tegen onze ouders te gaan zeggen wat we gaan doen… En het liefst dat ze ons ook niet bellen.

Weten jullie misschien een goed smoesje?
(voor een hele zondag dus)

xx

zeg dat jullie samen huiswerk gaan maken;)

Dat je een dagje weg bent? Je kunt trouwens beter wel vertellen wáár je bent

Samen huiswerk maken word hem denk ik niet helemaal, geloven onze ouders niet, en duurt een beetje te kort…

Haha, jaa mama ik ben nu ergens random in een grasveld met Quirine en ik ben zoooo gelukkig! Wat ben ik eigenlijk blij dat jij mijn moeder bent.
Dat word 'm dus ook niet.

Zeg dat jullie een middagje naar de stad gaan ofzo? Of naar een andere vriendin toe.

Zeg dat jullie een modemuseum gaan bezoeken ofzooje of dat je naar een vriendin gaat en gaat sporten, maar dat je je mobiel moet uitzetten en het anders heel ongemakkelijk is als ze dan de hele tijd bellen, (doe wel je sportkleren aan bij die ene smoes, en kleed je om bij een vriendin… Veel plezier

Ik ben nieuwsgierig wat je echt gaat doen :stuck_out_tongue:

gewoon zeggen dat je bij elkaar bent?
tenminste als jullie ouders elkaar niet zo vaak spreken.

haha jullie gaan blowen hè? maar je kan bijvoorbeeld zeggen dat jullie naar een andere stad gaan? bijvoorbeeld dagje shoppen in a’dam ofzo (met de trein)? of gewoon dat jullie naar een andere vriendin gaan, met zijn 2en, en dat jullie daar blijven eten ofzo. of dat jullie gaan zwemmen? of zeg dat jullie naar de stad gaan, de bios en daarna uit eten ofzo? er is genoeg dat je kan verzinnen, toch? succes xx (en als jullie inderdaad gaan blowen, zorg dat je een volle maag hebt en dat je drinken bij je hebt hihi)

hahah ik ook. :stuck_out_tongue:

Ik ook :stuck_out_tongue:

Hahaa, we gaan niet blowen, maar we gaan aan de xtc xd.

stoer.

Haha veel plezier :’)
Zeg gewoon dat je een dagje naar het strand gaat + uit eten en daarna een bioscoopje ofzo.
En neem kauwgom mee als je niet met een kapotte smoel bij je ouders aan wil komen.

Gewoon, 's middags, met niemand er bij, aan de xtc?
Leuk als het fout gaat joh O.o

Ik vind het wel raar dat je op je 20e nog een smoesje moet verzinnen voor je ouders. :’)

Voor het eerst XTC? Zorg dat je er iemand bij hebt die het als eens gedaan hebt. Als het inkickt kan het soms beangstigend, en dan is het goed dat er iemand bij is. Enne, als je er meer over wil weten, note me maar. Als je het doet, zorg dan dat je weet wat je doet!

Hee als ze ‘stoer’ had willen doen had ze wel gelijk geroepen HALLO ALLEMAAL IK GA LEKKER XTC SLIKKEN.

Maar iedereen vraagt wat ze doen gaat, geeft ze antwoord en dan worden er dit soort loze reacties gegeven…