smoesje voor allstars

heegirls. t klinkt een beetje stom maar ik mocht gister dus school spullen in de stad halen. toen ging 'n vriendin van mij allstars halen, voor maar 25 euro, bij america today. normaal gesproken zou ik zo van me moeder die allstars mogen hebben. ik heb dus van haar even geld geleend. geef ik zaterdag ook weer terug. want dan moeten we beiden werken. maar ik had dus geld geleend omdat ik niet genoeg had. en toen zei me moeder heb je nog kleren in de stad gehaald? ik zo nee. zegt m’n moeder; mooi zo want t is alleen voor school spullen. ik heb die 25euro dan allang weer in me portomonnee voor me vriendin. maar hoe zeg ik t tegen me moeder. dat ik die allstars heb? misschien een goed smoesje? want me moedr weet niet dat ik die allstars heb. hoe kan ik zeggen van dat ik die allstars heb. als ik t zeg dat ik van me vriendin geleend heb word ze helemaal panisch. iemand een idee?

gewoon zeggen dat et je spijt maar dat je het terug betaald

Toch maar zeggen en het geld dan bij je hebben om terug te betalen :3?

gewoon zeggen dat je het geld van haar hebt geleent. en dat je het al snel weer had terug betaald, dan doe je eigelijk niets fouts. als je moeder daar boos op word, leuk dan, maar je hebt ze nu toch al, dus ze kan er weinig aan veranderen. ze gaat ze toch niet weggooien ofzo. eerlijkheid duurd het langst!

tja, ik zou het ook maar eerlijk zeggen… ze komt er toch wel achter denk ik. en idd, eerlijkheid duurt 't langst =)

beetje offtopic maar: oeeh dan ga ik ook even naar de america today, allstars voor ¤25 :astonished:

okee. je hebt het al afbetaald, maar heb je zelf nog geld? anders kun je gewoon naar de stad gaan met een vriendin, en kom je terug en laat je de schoenen zien aan je moeder, helemaal zelf gekocht (’:

ahum

Waarom zou ze er boos om worden als je het toch van je eigen geld hebt betaald?
En je zei dat je ze anders zo had mogen hebben van je moeder?? Misschien krijg je het geld dan nog wel terug
Ik ga ook maar even naar de america today :’)

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen tegen je moeder.

Welke soorten all stars hadden ze trouwens?:grinning:

zeggen dat je ze van je eigen geld hebt gekocht?

Binnenkort naar de stad gaan met je eigen geld.
En als je terugkomt zeg je dat je allstars hebt gekocht :slightly_smiling_face:

Vertel gewoon de waarheid, waarom zou je een smoesje gebruiken…?

ja ik had t net gezegd. toen zei ze dat ze er niet blij mee was. maar accepteerde t wel gewoon. bij mij in arnhem hadden ze bij de america today paarse en blauwe allstars. zegmaar die hoge. niet die lage snap je? en ze hadden nog maar weinig ik had de laatste maat 39 (5 ½ int amerikaans) in t blauw. (:

Dat vind ik wel een mooi antwoord.
Dat had ik ook met mijn moeder.
Ik had pas nieuwe All Stars uit China. En ik zag
All Stars van 30 euro bij Kiki en ik wou ze zo graag.
Dit komende schooljaar mag ik geen nieuwe schoenen meer.
Maar mijn moeder accepteerde het ook.