smoes voor surpriseparty

hoihoi.

Ik ga een surprise party geven voor mijn beste vriendin, en ik heb haar moeder al gemaild, of ze wilt zorgen dat zij dan kan, en dat ze zelf niets gaat plannen. Maar ik wil voor mij (en andere vriendinnen) Een smoes hebben, die we tegen haar kunnen zeggen als zij ons uit wilt nodigen voor háar geplande feestje [wat dus gewoon niet doorgaat zegmaar] snappen jullie? Moeten we bijvoorbeeld allemaal zeggen dat we niet kunnen?

Een paar zeggen dat ze er niet kunnen, en een paar andere op het laatste moment afbellen of smsen… Ze voelt zich dan wel even rot, maar het komt goed als ze ziet wat je heeft geregeld

ja, wat heartxcore zegt. dan is het misschien ook wel leuker, dan voelt ze zich rot en daarna is de verrassing nog leuker en groter!

haahaha, ik kan het haar gewoon niet aandoen hihi. Zo sneu! Maar ik ga ht proberen. Ander sms ik gewoon dat ze níets zelf moet plannen en dat ik alles voor haar doe, ook n beetje een surprise!

Dan moet je de surprise party plannen voor dat zij haar feestje zou geven. Probleem opgelost.

Als iedereen gaat zeggen dat ze niet op haar verjaardag komen dan gaat ze heus wel iets vermoeden hoor.

mijn moeder zei dat we naar een musical gingen, toen opeens was ze haar portomonnee vergeten, moesten we terug naar huis, en toen reden we langs het zaaltje waar mn feestje was, en toen stond opeens iedereen daar te klappen en zingen enzo! had echt niks verwacht! en me moeder zei, ja dat feestje komt nog wel lieverd, als ik het er over had.

aaah wat lief dat je dat gaat doen! Ik zou je feestje houden voordat zij de hare houdt. En dan een vriendin met haar laten afspreken (om zogenaamd gewoon iets leuks te doen), en dan gaan zij en die vriendin naar de plek waar het feest is.