smirnoff / bacardi

Rare vraag misschien, maar ben je na 1 (grote) fles smirnoff ice (5%) al aangeschoten? Of ben je dan al dronken? Of geen van beide?
En voor bacardi dezelfde vragen…
Ik weet dat het op iedereen natuurlijk een ander effect heeft, maar gewoon een beetje het gemiddelde.
Of weten jullie een sterkere drank, die je niet hoeft te mixen en die dan ook lekker is(als je 'm niet mixed) ?
Ik hou zondag namelijk een feest en dat vroeg ik me dus even af :headbang2
thnx

daar wordt je niet dronken ofso van hoor.
ik had het ook gedronken een halve fles van beide en er veranderde hele maal niks. :slightly_smiling_face:

Nou ik niet:P hahahah xD

Wat is de bedoeling dan? Wil je iedereen aangeschoten hebben bedoel je?
Licht eraan wat die mensen gewend zijn, daar is geen gemiddelde voor.

ligt eraan of je het puur drinkt.

Licht eraan, wat je gewend bent, en of je snel drinkt, en natuurlijk of je puur drinkt

lijkt mij logish dat je smirnoff of bacardi breezer puur drinkt toch? 'k heb nog nooit gehoord van smirnoff/breezer mixen…
ik ben wel drank gewend, wat andere vrienden van mij niet

Ligt eraan of je het al vaak gedronken hebt

ja al vaak gedronken
maargoed zoals ik hier lees gebeurt er dan dus niet egt iets met me?

Weten jullie ook een sterkere drank maar die je niet hoeft te mixen en die ook lekker is(als je 'm niet mixed dus)?

Ik niet.
Maar van Coebergh (70%) een halve fles ook niet, dus ik kan best goed tegen alcohol geloof ik. :roll_eyes:

Ik kan niet zo goed tegen alcohol, ook al drink ik t best regelmatig. Dus als ik 1fles Smirnof Ice op heb ben ik wel aangeschoten.

Ik denk wel dat je als je p.p. een fles smirnof neemt, ze dan wel aangeschoten worden. Ik vind het zelf wel lekker, maar idd drink je deze dranken zwz puur, anders is het wel heel raar. Passoa jus is ook heel lekker, maar dat moet je dus wel mixen met jus d’orange. x

Als je een halve fles met 70% zou drinken lag je plat :wink: Coebergh is iets van 14%

drink je dat coubergh puur? lekker?

nou ik niet hoor. daar zit nauwelijks iets in.
maar het is wat je gewend bent. sommige vriendinnen van mij kunnen helemaal niet goed tegen alcohol en andere wel.

als ik 1 grote fles leeg drink word ik wel wat aangeschoten ja… maar dat komt ook omdat ik zelden drink :stuck_out_tongue:

ik merk niks als k een grote bes smirnoff leegdrink…
maar coebergh is heel lekker puur!
& passoa ook vind ik :slightly_smiling_face:

Coebergh en passoa zijn lekker ja…
En ik weet dat je niet wil mixen, maar malibu cola is echt heeel lekker! En waarom zou je niet mixen.

van een fles smirnoff word ik echt niet aangeschoten! misschien naar 1.5, maar van 1 nog niet!!
en wat ook lekker is : rode wodka met red bull !! (me vriend noemt ut ranja:P haha zo’n glas heb je zo leeg:P)

iemand ‘‘ervaring’’ met het drankje Boswandeling?
is dat lekker, drink je dat puur?