Smiley's om te smsen

hii!
ik ben op zoek naar smiley’s die je kunt smsen, maar dan niet die standaard : D of : p ofzo maar echt van die aparte
bijv:
(-_______-) walvis van voren
(_/)
(-.-) konijn
t(-.-)z arrogante bitch
(O-O) nerd
als iemand er dus nog weet dan maak je me heel blij haha :stuck_out_tongue:

géén uitdrukkingen van emoties (boos/blij/verdrietig/moe/dat soort shit) maar echt dingen die iets uitbeelden!

Angry / Displeased: (*≧m≦*) (><) (,#゚Д゚) ヽ(o`皿′o)ノ o(>< )o o( ><)o ヽ(≧Д≦)ノ (>д<) (;≧皿≦) [○・`Д´・○] ヽ(#`Д´)ノ Σ(-`Д´-ノ;)ノ (((p(>o<)q))) (/゚Д゚)/ ( ¬д¬。) ヽ(#`Д´)ノ (¬、¬) (;¬_¬) (;¬_¬) (;¬д¬) (≧σ≦) o(-`д´- 。) ヽ(●-`Д´-)ノ (* ̄m ̄) (´Д`) (; ̄Д ̄) (¬_¬)ノ (#`д´)ノ (」゜ロ゜)」 Σ(▼□▼メ) (〝▼皿▼) (▼皿▼#) ヽ( `0´)ノ (︶︹︺) (≧0≦) (。>。<。) 【><。】 (━┳━◇━┳━)(━┳━__━┳━) (━┳━○━┳━) (━┳━ _ ━┳━) (┳◇┳) {{|└(>o< )┘|}} \(@O@)/ (≧▼≦;) \(〇O〇)/ s(・`ヘ´・;)ゞ(▼へ▼メ)\(`O´θ/ θ\(;¬_¬) ヽ(`⌒´メ)ノ 凸(-0-メ) 凸(`△´+) 凸(`0´)凸 凸(`⌒´メ)凸 \(`0´)/ -`д´- (>人<)
Apologizing: m(
)m m(..)m m(._.)m (ノ´д`) (シ_ )シ <( )> <(。。)> m(_ _;;m m(¬0¬)m
Bears: ( ̄(エ) ̄) (。・ω・。) (●`・(エ)・´●) (*ノ・ω・) 川´・ω・`川 ( (ミ´ω`ミ)) ヾ(T(エ)Tヽ) \(・`(ェ)・)/ ⊂(ο・㉨・ο)⊃ (^(エ)^) (^(I)^) ( ̄(エ) ̄)ノ ⊂( ̄(工) ̄)⊃ ⊂(^(工)^)⊃ ⊂(・(ェ)・)⊃ (* ̄(エ) ̄*) ヾ(´(エ)`ノ゙ (/(エ)\) ⊂( ̄(エ) ̄)⊃ “(`(エ)´)ノ (`(エ)´)ノ Ψ( ̄(エ) ̄)Ψ (/-(エ)-\) (´(エ)`) ヽ( ̄(エ) ̄)ノ (/ ̄(エ) ̄)/ ┏((= ̄(エ) ̄=))┛ (● ̄(エ) ̄●) (:heart:ó㉨ò)ノ:heart: ・㉨・ (ó㉨ò)
Cats: (=^・ェ・^=) (=^‥^=) ( =①ω①=) (=^・^=) o(^・x・^)o d(=^・ω・^=)b V(=^・ω・^=)v (=TェT=) (=;ェ;=) (=`ω´=) ヽ(=^・ω・^=)丿 (=^・ω・^)y= \(=^‥^)/’` (^-人-^) ヽ(^‥^=ゞ) (^・ω・^ ) (=^-ω-^=) b(=^‥^=)o (.=^・ェ・^=) (=´∇`=) ヾ(=゚・゚=)ノ ~(=^‥^)ノ ~(=^‥^)/ (=xェx=) (=;ェ;=) (=`ェ´=) (^・o・^)ノ" <(*ΦωΦ*)> (^..^)ノ └(=^‥^=)┐ =‘①。①’=
Confused: (´・
・`) (◎_◎;) (`_´)ゞ (◎-◎;) (・・ヾ ( ̄(エ) ̄)ゞ (:pensive:)ゞ゛ (‘◇’)? ヽ(゜Q。)ノ? (´`;) ? 【・ヘ・?】 【・・?】 ( ・◇・)? (゜-゜) ヾ(´・ ・`。)ノ" 「(゚ペ) ( ?´_ゝ`) o(´^`)o (´−`) ンー (」゚ペ)」 (•ิ_•ิ)? 「(°ヘ°) (。ヘ°) ヽ(゜Q。)ノ? (´`;) ? 〈(゜。゜) (゜。゜) く(^_・)ゝ (^~^;)ゞ
Dancing: ヘ(:relieved:ヘ) (ノ^^)ノ o(^^o) (o^^)o (ノ´_ゝ`)ノ ヾ(^ ^ゞ (ノ‥)ノ ( ノ^ω^)ノ゚ ヾ(*´∇`)ノ ヾ(・ω・*)ノ (*ノ´□`)ノ 。(⌒∇⌒。) (。⌒∇⌒)。 〜( ̄▽ ̄〜) (〜 ̄▽ ̄)〜 〜(^∇^〜) (〜^∇^) 〜( ̄△ ̄〜) (〜 ̄△ ̄)〜 ┗(`ー´)┓ ┏(`ー´)┛ ┗(^0^)┓ (^0^)┛ (ノ ̄ー ̄)ノ ヘ( ̄ー ̄ヘ) ヘ( ̄ω ̄ヘ) (ノ ̄ω ̄)ノ ヘ(^o^ヘ)(ノ^o^)ノ ヾ(:pensive: )ゞ ヾ(@^∇^@)ノ (ノ≧∀≦)ノ \(^ω^\) (ノ゚▽゚)ノ ヽ(゚ー゚*ヽ) ヽ(*゚ー゚*)ノ (ノ*゚ー゚)ノ ヽ(*´Д`*)ノ (o´・・)っ ヾ(*д*) ヽ(°◇° )ノ ヽ( °◇°)ノ (ノ°ο°)ノ (ノ・o・)ノ ヾ(^^ゞ) ヾ(゚∀゚ゞ) ヽ(´ー`)ノ ヾ(*⌒ヮ⌒*)ゞ 〈( ^.^)ノ ┌(★o☆)┘ └(★o★)┐ ♪(┌・。・)┌
Dead: x_x;) (**) (×_×;) (×_×# (#++) (++) ヾ(×× ) ツ (Ω_Ω) へ(><#)ノ (*0*:wink:
Dogs: Uo・ェ・oU ∪・ω・∪ U。・ェ・。U ▽・ω・▽ ▽・w・▽ U^皿^U v・。・V UTェTU (^・(I)・^) U・♀・U o(U・ω・)⊃ (^・x・^) (U・x・U) ▼o・ェ・o▼ U^ェ^U U ̄ー ̄U
┌U・ェ・U┘ └@(・ェ・)@┐ ヾ(●ω●)ノ (〓 ̄(∵エ∵) ̄〓)
Drinking: o口(・∀・ ) (。・・)且 且(゚◇゚;)ノ゙ ~旦
(^O^ ) ( ゜Д゜)⊃旦 ( ´・ω・`)且~ ( ^-^)旦"" (*^◇^)旦 (*`▽´)旦~~ ~(=^‥^)旦~ (^-^)_日 ~~旦(・o・:wink: ( :pensive:)旦~ (#´ー´)旦 且(・・ )
Evil / Sneaky: (・`ω´・) ψ(`∇´)ψ (`ー´) (。・`ω´・。) o(`ω´*)o | `Д´| (`ε´)(σ- `д・´) (`Д´*) (=`〜´=) (メ`ロ´)/ Ψ(`▽´)Ψ (#`∀´)Ψ (*-`ω´- )人 (ц`ω´ц*) (`∀´)Ψ ψ(*`ー´)ψ Ψ(`◇´)Ψ “ψ(`∇´)ψ
Greetings / Goodbyes: ヾ(^∇^) (^-^*)/ ( ゚▽゚)/ ( :relieved:)/ (^o^)/ (^ _ ^)/ ( ´ ▽ ` )ノ (ノ´∀`*)ノ (ヾ(´・ω・`) ☆ミ(o*・ω・)ノ \(^▽^*) (*^▽^)/ ( ̄▽ ̄)ノ ヾ(:pensive::wink:
ヾ( ’ - '*) ヾ(@⌒ー⌒@)ノ ~ヾ ^∇^ ~ヾ(^∇^) \( ̄O ̄) (。・ω・)ノ゙ (*^・ェ・)ノ
( ̄∠  ̄ )ノ (* ̄O ̄)ノ ヾ(。´・●・`。)☆ (/・0・) (ノ^∇^) (, ・∀・)ノ゛ (。・д・)ノ゙
\(°o°;) (。´∀`)ノ (o´ω`o)ノ ( ・ω・)ノ (。^
・)ノ ( ・
・)ノ \(-o- ) (。-ω-)ノ
\(:pensive: ) \( ・
・) ヾ(´¬`)ノ ヾ(☆▽☆) (^ Q ^)/゛ ~(^◇^)/ ヘ(‘◇’、)/ ヘ(°◇、°)ノ
ヘ(°¬°)ノ ヘ(゜Д、゜)ノ ( ゜ρ゜)ノ ー( ´ ▽ ` )ノ
Happy: (●´∀`●) (`・ω・´)” ヽ(;▽;)ノ (*´・v・) (((o(*゚▽゚*)o))) ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆ (⌒▽⌒)☆ ⊂((・▽・))⊃ (≧∇≦)/ (´・ω・`) (’-’*) ∩( ・ω・)∩ (*≧▽≦)
\(^ ^)/ O(≧∇≦)O ( ´∀`) (^~^) \(@ ̄∇ ̄@)/ (☆^O^☆)
(★^O^★) (☆^ー^☆) (´ω`★) \(T∇T)/ ヽ(*≧ω≦)ノ *(*´∀`*)☆ O(≧▽≦)O ヽ(*⌒∇⌒*)ノ d=(´▽`)=b \(*T▽T*)/ ヽ(‘ ∇‘ )ノ (*^ワ^*) (^Д^)ノ (´∀`) (°◇°;) (゜▽゜;) (/^▽^)/ (ノ´ー`)ノ ヽ(´ー`)ノ ( ^∇^) \( `.∀´)/
(●⌒∇⌒●) o(≧∇≦o) ヽ(`◇´)/ ヽ(*・ω・)ノ (^ω^) 。◕‿◕。 ⊙ω⊙ ⊙△⊙ o (◡‿◡✿) (∩_∩) (•ิ
•ิ) (/•ิ_•ิ)/
Hiding: |・ω・`) ヘ(・| |−・;) |ω・) |・)
Kissing: (´ε` ):heart: ~(^з^)-☆ |°з°| (_ε_) (‘ε’) |( ̄3 ̄)| ( ̄ε ̄@) (*^3^)
(´ε`*) (○´3`)ノ (☆´3`) (* ̄з ̄) (づ ̄ ³ ̄)づ (○゜ε^○) (TεT) (-ε- ) (@ーεー@) (*^3^)/~☆ ლ(|||⌒εー|||)ლ
Laughing: (・∀・) ( ´∀`) (⌒▽⌒) (^v^)
Mellow / Whatever: ヽ(´ー`)┌ ┗┐ヽ(′Д、`*)ノ┌┛ ヽ( ´¬`)ノ ┗┃・ ■ ・┃┛ ヾ(´A`)ノ゚
ヽ(・_・;)ノ ヽ(  ̄д ̄;)ノ \(〇_o)/ ヽ(。°)ノ \(;´□`)/ ヾ(*´ー`)ノ ヽ('ー`)ノ ヽ(ー_ー )ノ (´~`;) ┐('~`;)┌ ヽ(*ω。)ノ (;´・`)> (^~^)
Painful: ☆⌒(>。≪) ☆ ̄(>。☆ ~(>
<。)\ ヘ(><#)ノ (。+)\ (xLx)ヾ /(*ι*)ヾ (ノ><)ノ /(x~x)\ ◎☆(♯××)┘ ヘ(。□°)ヘ
Sad / Crying: 。・゚゚・(>д<;)・゚゚・。 (。┰ω┰。) (*´;ェ;`*) (゜´Д`゜) (iДi) (´;ω;`) 。゚(゚ノД`゚)゚。 ヽ(´□`。)ノ (゚´Д`゚)゚ {{p´Д`q} ヽ(●゚´Д`゚●)ノ゚ ( p_q) .・゜゜・(/。\)・゜゜・. (个_个) ((´д`)) ( ≧Д≦) 。゜(`Д´)゜ (。┰ω┰。) p(´⌒`。q)
Scared: (ノдヽ) ヽ(゚Д゚)ノ (/。\) (/
\) (/.\)
Shocked / Surprised: ( ꒪Д꒪)ノ (((( ;°Д°)))) ((((;゜Д゜))) (゜◇゜) ( ̄□ ̄;) ∑(O_O;) \(>o<)/ ━Σ(゚Д゚|||)━ Σ(゜ロ゜;) Σ(゜゜) (*゚ロ゚) (」゜ロ゜)」 щ(゜ロ゜щ) (ノ゚0゚)ノ~ ⊙▂⊙
⊙0⊙ w(°o°)w L(・o・)」 (○o○) (・□・;)
Shy / Embarrassed: :relieved::wink: (^^ゞ (^^;) (#^.^#) (’-’*) (*^^*) (@´_`@) (⌒_⌒;) (#`ε´#ゞ (*/∇\*) (〃 ̄ω ̄〃ゞ (*´ェ`*) (*´∀`*) (*´_ゝ`) (*´∀`*) (/ω\) (*ノ▽ノ) (*ノωノ) (/。\) (。-_-。)
Singing: ヾ(´□`* )ノ (^O^☆♪ \(^o^)/ (´▽`)ノ♪ “ヽ(´▽`)ノ” ヽ(´▽`;)/♪ ヽ(´・`)ノ ヽ(○´∀`)ノ♪ ヾ(´ρ`)〃 ヾ(´〇`)ノ (´△`)♪ (ノ´▽`)ノ♪
Sleeping / Waking Up: [(--)]zzz (´~`) ヾ(。 ̄□ ̄)ツ ヾ( ̄0 ̄; )ノ ヾ(。 ̄□ ̄)ツ ヾ(。 ̄□ ̄)ツ ヾ( ̄□ ̄;)ノ (。-ω-)zzz (:pensive:) zzz (∪。∪)。。。zzz
Smug: ー( ̄~ ̄)ξ (`へ´*)ノ ( ̄^ ̄) ( ̄へ ̄) ( ̄~ ̄;) ( ̄ェ ̄;) (-、-) ( ;`ヘ´)
o(´^`)o ( ̄ω ̄;)
Winking: (^_-) (-o⌒) (^_−) (^-) (^−)☆ (⌒.−)=★
Worried: (ーー;) ( ;´Д`) (; ̄ェ ̄) ヽ( ̄д ̄;)ノ ( ̄◇ ̄;) ヽ( ̄д ̄;)ノ (−_−;) (~
~;) ((*゜Д゜) (・
-。 ) ⊙﹏⊙ ミ●﹏☉ミ (-’๏_๏’-) (⊙…⊙ ) ( ´△`) (;° ロ°)
ヽ(゜ロ゜;)ノ (°o°;)
Stars / Symbols: ━━☆>^) ☆彡 ★彡 ☆彡 ★彡 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ `*:;,.★ ~☆・:.,;*

ehh ja dat kan ik dus echt never nooit allemaal smsen haha. Maar ik wil ook liever dingen die iets voorstelling en niet bijv. boos of verdrietig
maar toch bedankt ; )

upppp

Op mijn Nokia stonden die dingen er standaard in… als slak enzo… Ik weet ze alleen niet meer.

http://www.wimdaniels.nl/sms/pages/smileys.html

http://pc-en-internet.inf…icons-en-afkortingen.html

google dus? ;p

die was ik ook al tegengekomen ja, maar ik zoek dus juist die dingen níet haha. Ik wil meer van die dingen die iets voorstelling dan een uitdrukking zoals bijv. boos of verdrietig ; )

konijn=wel fun

upppp

hahaha is “(:” te mainstream? lololol

Bij de 1e link die ik stuurde staan ook konten hoor. :d
(!) een gewone kont (nou, ik heb volgens mij een heel gewone kont, hoor)

(!) een dikke kont (hij/zij heeft nogal een dikke kont, of: ik heb een gezellige dikke kont)

(!) een smal kontje (zijn/haar kontje is wel erg smal)

(.) een platte kont (sorry, ik heb zo goed als geen kont)

(o) een kont die veel van de wereld heeft gezien

(O) een kont die nog veel meer van de wereld heeft gezien

(OO) een bofkont

(13) een pechkont

(&) een draaikont

(,) een hangkont

(=) een zitkont

(9) een snoepkont

(@) een schijtkont

(x) lik m’n reet

Dit komt uit die link natuurlijk.

uppp