SMASH* book..

Hoii iedereen,

Ik heb al eens eerder een topic gezien over Smash boeken, maar daar is een slotje op gedaan :frowning_face:
Ik wist dus ook niet zeker of ik er nog een topic over zou moeten openen, maar in ieder geval,
ik zag dat topic, en werd meteen helemaal verliefd op die boeken! :bowing_man:

Ik weet niet zeker of je ze nog kunt kopen. In dat topic ging het over dat je ze bij de Pipoos kunt kopen? Daar ga ik dan ook vrijdag/zaterdag naartoe… Maar als je kijkt op de website zie je niet echt uitgebreid iets meer over die boeken :dry: Ik heb dus ook geen idee of je ze daar nog kunt kopen. Weet iemand dat hier?

Ik heb ze een paar maanden geleden nog bij de Pipoos zien liggen. Dus ik denk dat ze ze daar nog wel hebben.

hier zijn ze goedkoop

Heel erg bedankt!!

Ja ik had ookal gekeken op internet, en kwam toen ook uit op Amazon…
Daar zijn ze inderdaad goedkoop, alleen de verzendkosten zijn meestal heel veel :frowning_face:

Heejj,

die zijn nog wel te koop.
Er is een site waar ze niet zo duur zijn. Maar dan heb je wel tien euro verzendkosten alleen als je dan een kleinigheidje erbij besteld (bijv. tape of stempels) kom je boven een bepaald bedrag uit en is het gratis verzending. De site heet scrapbookdepot en ze hebben er ook heel veel leuke spulletjes. xx hoop dat je er wat aan hebt

Owhh dankje!! Ik denk dat ik hem dan daar maar bestel :wink:

Heb gister ook het boek wreck this journal gekocht… Ik ben helemaal verkocht :heart:_​:heart:

wat is een smashbook?

Het is een soort plakboek :slightly_smiling_face:
Elk blad is niet leeg maar er staat een printje op waardoor het er toch wat leuker uit ziet,
van hetzelfde merk: SMASH* kun je ook stickers enz. erbij kopen!

http://www.scrapbookdepot.nl/catalog/index.php/cPath/445

Ik heb er een met kortingzegels van pipoos gekocht ik vind hem echt leuk en ben er aan verslaafd! :cold_sweat: :bowing_man: Wel een tip ,schrijf met de die erbij zit niet direct op het papier in de smashbook drukt namelijk door en ziet er niet zo mooi uit…

Ow hahaha,

Bedankt voor de tip!! Ik ga binnenkort denk ik wel naar de pipoos, of ik bestel hem als ik geen tijd heb…

Ik heb die van mij ooit hier besteld: https://www.scrapdelight.nl/scrapbook/smash/1/

Helaas doe ik er niet zoveel meer mee. Ik ben overgestapt op een Filofax agenda :slightly_smiling_face:

Ziet er leuk uit, misschien dat ik het ooit nog koop.