Smartphone met Android of een Blackberry?

Ik zit dus te twijfelen of ik een blackberry zal nemen, of een telefoon met android-systeem. Welk systeem vinden jullie het fijnste werken? (:

android

Android

Sowieso een Android. Ik heb nu een Blackberry en na een jaar begon hij echt te falen, vastlopen en uitvallen enzo, ga nu zelf ook een HTC kopen (:

absoluut blackberry, kan echt niet tegen touchscreens…

Android. Nuf said.

Android!!!

Android ftw.
Blackberry heeft iedereen (lees: uitzonderingen)

Android. Beter dan zo’n Blackberry en je betaalt dan ook geen extra kosten alleen omdat het een Blackberry is.

Android!

Android <3

En, als ik dan een android zou nemen: een htc of een samsung galaxy gio/mini?

Ik zou een HTC nemen :slightly_smiling_face:

Android. dat is ook uitgebreider qua mogelijkheden dan blackberry vind ik.

welke htc? want van samsung vind ik de betere modellen het geld waard maar die modellen zoals de gio vind ik net zo slecht als een blackberry…

Blackberry. Vorig jaar had ik een Blackberry, verkocht en een HTC Desire gekocht, eerst was ik er zo blij mee, maar het was echt een kloteding. Android is echt een bitch, blij dat ik er vanaf ben. Nu heb ik weer een Blackberry :’)

Iedereen looft hier Android, wtf :’). Mijn telefoon viel na 5 uur al uit omdat de batterij leeg was (is bij bijna alle androids, omdat 't touchscreens zijn), liep ontzettend veel vast, viel vaak gewoon uit zichzelf uit en rebootte dan ook zelf, en dan kon ik de accu er weer uit halen omdat hij vast liep, ik had zo weinig intern geheugen dat ik geneens plaats had voor spelletjes (oke, dit ligt aan de telefoon, maar toch), en nog veel meer mankementen. Android is echt 3x niks, in het begin was ik zo blij met m’n HTC’tje, maar nu wil ik alleen nog maar BB of iPhone.

Ik hoor over het algemeen juist lovendere berichten over android, voornamelijk de nieuwste systemen dan over de bb / iphone. De kwalen waar jij het over hebt, zie ik zo ontzettend vaak voorbij komen bij de bb / iphone en over het algemeen minder dan bij android systemen. Maar ieder zijn eigen mening en ervaringen uiteraard.

Ik heb ook android op mn HTC Hero en ik vind het een verschrikkelijk fijne telefoon. De batterij houdt het drie/vier dagen vol (als ik er niet te veel mee doe) terwijl ik van anderen hoor dat hun mobiel na 1 dag leeg is. En ik vind touchscreen sowieso veel handiger.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt welke HTC je neemt, maar ik zou niet de duurste nemen want die hebben naar mijn idee meer mankementen dan kleinere versies.

Ik weet niet hoe die Android is, maar ik heb een Blackberry en ben er nog steeds blij mee (: