Smartphone en social media issues

Mijn smartphone is mijn rekenmachine, camera, stopwatch, horloge/klok, wekker, audio-opnemer, MP3-speler, tv, streamingdienst, berichtenverzender, mailbox, routewijzer, treinbord, bankzakenregelaar, QR-toegang, notitieblok, stappenteller, slaaplogboek, hardlooplogboek, hartslagmeter, documentenopslag, agenda, deurbel, weerbericht, internetbrowser, woordenboek, foto-opslag, kringloopwinkel, schoolrooster, videobeller, babbelbox, gameconsole, zaklamp, Noodalarm, wachtwoord unlocker…

…en oh ja, mijn telefoon waarmee ik kan bellen. Begrijp me niet verkeerd hoor, super fijn alles in een apparaat. Maar ik kan gewoon niet meer zonder en social media is tegenwoordig een vervanging geworden om vrienden te spreken in plaats van in het echt. En dan zie je elkaar eindelijk in het echt, zitten ze alleen maar naar hun telefoon te staren!

Ben ik de enige die Insta, Snap, FB en het grootste deel van mijn WhatsAppcontacten en groepen heeft verwijderd en nu vaker belt ipv appt? Liefst zou ik mijn telefoon weggooien maar ik kan niet zonder 9292 en Google Maps. Wel kan ik misschien nog een wekker, agenda en MP3-speler kopen :wink: