smartie ijsjes.

hee,
ik ben sinds kort opzoek naar die Smartie ijsjes, maar ik kan ze niet bij de Albert heijn of Vomar vinden.
weten jullie waar ik ze anders nog kan vinden ? het liefst in het noorden van noord holland…

xx

extra : ook bij het benzine station gekeken, maar niet gevonden… :frowning_face:

nu is dit het officiële ik zoek… ijsje topic

Oooooh die had ik vroeger altijd
dus UP

Die nam ik altijd op vakantie. Die heb ik eigenlijk nog nooit in Nederland gezien hoor???

Ooooooh die waren lekker.
Maar ik heb ze hier al jaren niet meer gezien

Ik kan me nog wel herinneren dat ik ze vroeger kocht bij de Jamin, dan wel per stuk natuurlijk… Maar in de supermarkt heb ik ze volgensmij ook niet gezien. Jammer, want ze zijn inderdaad lekker!

laten we hier een algemeen ‘ik zoek een ijsje’ topic van maken.
ik zoek namelijk al heel lang dat ijsje waar boeven (dacht ik me te herinneren?) op de verpakking staan, en wat knettert als je het op eet.

Volgens mij hebben ze die bij Hoogvliet Supermarkt. Geen idee of dat ook in het noorden van het land zit.

Al geprobeerd bij een benzine pomp waar ze van die losse ijsjes verkopen?

vroeger kochten we die altijd los, maar nooit in doos gezien eigenlijk. ik krijg er eigenlijk wel zin in nou haha, upppp

Oooohh daar ben ik ook echt al jaren naar op zoek, ik at die vroeger altijd!
Nog steeds niet gevonden helaas…
Ik zoek ook nog altijd een soort ijsjespakje met 5 hele kleine waterijsjes erin in verschillende smaken, alleen die heb ik echt al 10 jaar nergens meer gezien…

Die kocht ik altijd bij Albert Heijn rond de zomer.

ik heb ze volgens mij wel bij de jumbo gezien en in het buitenland?

hmm die komt me wel herkenbaar voor, leken die boeven uit een donald duck te zijn?

Koop gewoon vanille-ijs en doe er Smarties doorheen :grinning:

Hahaha

Gewoon bij de ah !

Vorig jaar hadden ze ze nog gewoon bij ons bij de AH

Haha, die ken ik nog! Een soort spookjes met zo’n plastic stokjes eraan? Was altijd bij het zwembad, inderdaad ook nooit meer gezien.

Jaa volgens mij was dat het! @Menssana
Ik ga gewoon nog een keer heel goed kijken in alle supermarkten in de buurt, misschien kom ik ze dan wel weer eens tegen…

Dat waren echt m’n lievelingsijsjes vroeger! Ik heb ze ook nooit meer gezien…