Smartest and the prettiest

Wat zou je liever willen zijn:

-De slimste en lelijkste van de wereld
-De mooiste en domste van de wereld

En waarom?

Slim en lelijk. Uiterlijk is niet alles. En ook al zijn looks soms handig, ik ben liever slim.

Ik ben liever neutraal. Ik kan echt niet kiezen. :’) Ik wil niet heel lelijk zijn, maar ook niet heel dom.

ikk kan niet kiezen…

Hahah dat dacht ik al (:

mm ik denk toch mooiste en domste, omdat je slimmer kunt worden maar niet mooier want je gezicht kan je niet veranderen

Dom en mooi… Dat klinkt heel oppervlakkig maar ik kan het uitleggen.

1. Als je slim én lelijk bent besef je dus heel goed dat je lelijk bent… Dus ga je daar behoorlijk ongelukkig over zijn.
  2. Slimme mensen denk veel meer na over het leven, piekeren veel meer en denken altijd voor ze doen, waardoor ze volgens mij minder spontaan (kunnen) zijn. Er is in ieder geval een gezegd dat zegt ‘Hoe dommer je bent, hoe gelukkiger’
  3. Tja mooie mensen krijgen nou enemaal meer kansen dan lelijke mensen.
  4. ik vind mezelf eigenlijk eerder dom dan slim… dus ik vind het wel ok (:
  5. ‘The smart may have the brains but the dumb have the stories’

Ik heb effe echt het gevoel alsof ik als een domme puber overkom… maar ik denk gewoon dta je gelukkiger bent mooi en dom.

Je hersenen kun je op zich ook niet veranderen hoor.

OT: Slim en lelijk, omdat dat eigenlijk de werkelijkheid al is en omdat ik me dood erger aan domme mensen :’)

Hmm, moeilijk. Ik denk dat mensen je niet serieus gaan nemen als je echt lelijk bent als meisje, dusja.

Maar aan ik ben liever ook niet oerdom.

Mooiste en domste. Geen idee waarom.

Ik ben liever slim en lelijk, omdat ik me dood kan ergeren aan sommige opmerkingen van domme mensen.

Euhhhhhh. okeoke sorry ik ga heel even offtopic. Maar HALLELUJA jij en lelijk? ;o ik heb foto’s van je gezien in het ‘Jij en je lover (foto’s)’ topic en het is NIET de werkelijkheid dat jij lelijk bent. absoluut niet haha.

Oke, nu mogen jullie weer lekker verder gaan met discussieren want zelf heb ik hier géén idee over. (:

Oeh, ik zou het niet weten.
Ik ben eigenlijk wel gelukkig zoals ik nu ben, en dat is eerder lelijk en slim denk ik zelf. Het verschilt per persoon en invloeden van buitenaf hoe je gelukkig kan zijn en ik kan me nu gewoon echt niet verplaatsen in een mooi en dom iemand. Dus misschien houd ik het dan toch gewoon op wat ik nu ben.

Ik ben liever slim en lelijk, omdat ik het toch wel wat fijner vind om mee te kunnen praten met bepaalde onderwerpen en niet steeds uitgelachen worden door mensen omdat ik weer een domme opmerking maak en dat niemand mij ooit serieus zal nemen.

Maar als je zelf dom bent, dan erger je je niet aan domme mensen.

Dom en mooi.

Hahaha, ja dit lijkt me inderdaad ook wel prima. Lekker een hersenloos leventje leiden.

Slim en lelijk.(’: Als je slim bent, krijg je een goede baan, en heb je het geld om jezelf mooi te maken. Nee dat slaat echt nergens op. Euhm ik weet niet, het liefst ben ik natuurlijk slim en mooi, dat kan ook.(:

Mooi. Hoe oneerlijk het ook is, met een extreem mooi uiterlijk krijg je heel veel voor elkaar… ook goede banen waar je normaal gesproken intelligent voor zou moeten zijn.

Slim en lelijk. En ik ben het overigens niet met LoveLiqueur eens. ‘Domme mensen zijn gelukkiger’ is een fabel, dat gaat niet op voor alle ‘domme’ mensen. Of je gelukkig bent of niet hangt voornamelijk af van je denkwijze, leefomstandigheden en ervaringen in het leven. Ik denk juist dat slimme mensen een grotere kans hebben om gelukkig te worden, omdat zij meer kans hebben op een baan en leefomgeving waar zij voldoening uit halen.
En dat slimme mensen minder spontaan zijn omdat ze allemaal zogenaamd meer piekeren, dat slaat nergens op. Ik ken genoeg slimme mensen die tevens spontaan zijn, en niet over alles nadenken voordat ze het doen. Wat jij ziet als ‘eigenschappen van een slim iemand’, dat zijn eigenschappen die losstaan van intelligentie. Ik vind eigenlijk dat uitspraken als ‘Hoe dommer je bent, hoe gelukkiger’ en ‘The smart may have the brains but the dumb have the stories’ domme, generalizerende uitspraken zijn die slechts bedoeld zijn om een ‘dom’ persoon zich beter te laten voelen.