Smart Spotters (app)

Hierbij een topic om ervaringen en tips te delen onder de smart spotters onder ons!

Smart spotter is een app waarbij men opdrachten krijgt en deze uit kan voeren tegen een kleine (rond de 4,00 euro) vergoeding. De opdrachten zijn bijvoorbeeld: het controleren van prijzen van verschillende artikelen of het controleren of er daadwerkelijk posters aanwezig zijn van campagnes. De opdrachtgevers zijn bedrijvan, zoals Lassie rijst, T-mobile, Nivea etc. etc…

Ik heb gister ochtend de app gedownload en heb nu 4 opdrachten uitgevoerd. 3 x gecontroleerd of er een vloerdisplay of toonbankdisplay aanwezig was in de gall & gall (hiervoor moest ik een foto maken) en 1 x de prijzen van Lassie rijst gecontroleerd in de PLUS.

Welke opdrachten hebben jullie al gedaan? Hebben jullie nog tips in hoe jullie zo ‘sneeky’ mogelijk foto’s kunnen maken?

Is dat hetzelfde als Roamler?

Jaa lijkt er wel op, SmartSpotter heeft dit wel nagemaakt :stuck_out_tongue:

Ik gebruik dit ook!
Alleen vind wel dat je veel foto’s moet maken, vooral bij die deodorant opdracht dat je een foto moest maken van het kassa meubel… Dus die heb ik maar over geslagen.

hoe krijg je een invite?

Wat kan je met XP?

Wowww t verdient veeeel sneller dan roamler (voor mij dan), heb na een maand roamler 8 euro, en na 2 dagen smartspotter 23 euro :astonished: yeaaaah

Kan ik helaas niet doen, aangezien mijn smartphone zo’n stom klikgeluid maakt als ik een foto maak (wat ik niet uit kan zetten :frowning_face:)

Is dit ook voor android? Ik kan het namelijk niet vinden…

klinkt goed ik ga proberen en account aan te maken

helaas :frowning_face: kan niet lid worden er zijn teveel mensen zeggen ze… helaas kan je hier ook invites krijgen van andere leden net als bij roamler?

Kan iemand mij uitnodigen? Of hoe kom ik hierin?

Ik ga de app nu downloaden,
maar is het de bedoeling dat je stiekem foto’s maakt?

@music: ja je maakt eigenlijk stiekem foto’s van schappen o.i.d.en je beantwoord wat vragen. In het begin is het wat onwennig maar later heb je het onder de knie en kun je ongemerkt foto’s maken… :grinning:

Mewh ik sta op een wachtlijst.

Heb je hier ook invite voor nodig of is dit echt voor als ze iemand nodig hebben in je buurt?

Ik ben uitgenodigd dus even aanmelden!

Er zijn helemaal geen opdrachten in mijn buurt.

Iemand een uitnodiging voor mij voor Smart Spotter? Ik woon in Friesland, < weet niet of dat er toe doet. Maar ik wil heel graag mij aanmelden :frowning_face: