smallevoeten &dunnenbenen help!

ik heb hele smallevoeten, en mijn benen zijn ook heel dun xd
ik zoek altijd heel de stad af voor leuke laarzen maar ze zijn altijd wel te wijt :frowning_face:. en als ik er dan een vind die goed zit kosten ze of 300 euro of ze zijn heel lelijk!
wie weet misschien een winkel waar ze leuke laarzen hebben voor
smalle voeten & dunne benen?

liefs merel

Bestaan niet. Ik zoek al jaaaren daarnaar maar ze zijn echt niet te vinden.
Zooltjes hebben in ieder geval goed zodat de laarzen bij je voet niet te breed zijn, en bovenaan tja, gewoon zoeken naar de meest smalle laars. Strak zullen ze nooit zitten als je echt dunne benen hebt.

Er zijn wel winkels waar ze laarzen met smalle kuitmaten verkopen maar dan heb je vaak meteen een paar omalaarzen, ook niks. En verder heb je deze site: http://www.duoboots.com/nl/, maar die laarzen zijn ook niet altijd even mooi.

ik heb hetzelfde probleem. Heb me er maar bij neergelegd en draag dus laarzen die te breed zijn.
En kinderlaarzen is ook geen optie bij mij(want veel zeggen kijk dan bij de kinderlaarzen) omdat ik die ten eerste spuuglelijk vind en ze ze bijna nergens in mijn maar hebben(maat 39)

Ik vind het juist leuk staan als me laarzen te breed zijn boven aan, ik heb er een beetje last van, iets van 1 of 2 centimeter maar.

Ik heb ook hetzelfde probleem.
Sinds vorig jaar heb ik laarzen gekocht die
iets te breed waren aan de bovenkant, maar
daar doe ik dan een broek in die naar buiten
uitloopt zeg maar, dan moet je dat even wat
breeder maken, dan valt t niet zo op.

Snap je t? ;p

Oh wauw, ik heet ook merel en heb hetzelfde probleem.

Je kan ook van die soort ‘kreuk’ laarzen kopen, die horen wijder te zitten.
Ik heb zelf laarzen van Horizonte en die passen mij echt perfect, maar ik weet niet waar ze dat merk verkopen.

Je kan ook voor de italiaanse merken gaan, de italiaanse vrouwen zijn namelijk ook smaller (heb je een goed excuus om naar rome/milaan/florance te gaan)

okee,
dankje iedereen!
ik heb zoiezo al zooltjes in mn schoenen ;p
ik ga volgende week naar amsterdam en dan kijk ik wel,
en anders moet ik toch maar voor laarzen die wijt zijn gaan…
nouja als iemand toch een winkel weet waar ze leuke laarzen
hebben die ook nog is strak zitten zou dat super zijn :grinning:

Skatesokken aan, die zijn best wel breed. En aangezien je laarzen meestal in de winter draagt, ook lekker warm.

Jij hebt de ideale maat heb ik 't idee.
Met wat dikkere sokken kan je de laarzen prima aan.
Ik heb te dikke kuiten en moet maar hopen dat ik alle laarzen aan kan, vaak niet.

Jaa ik heb dat zelfde probleem. Gewoon veel passen enzo maar het blijft lastig…

dat had ik vroeger ook, kreeg ze nooit dicht enzo >.<

ik heb ook echt enorm smalle voeten, en grote voeten (maat 40), vorig jaar heb ik GEEN laarzen gekocht, want kon gewoon helemaal niks vinden.
ben nu nog bezig met zoeken laat me alsjeblieft iets vinden, vooral onder rokjes enzo want ballerina’s zijn voor mij geen optie (ook te breed) en heb verder alleen mijn veterpumps (die ik ook nog helemaal dicht moet snoeren).
ik haat dit.

ik had vorig jaar uggs, daar had ik een super dikke zool in gedaan xd
ik heb ook maat 40 dus word goed zoeken.
en ik kan ook geen ballarinas aan die zijn ook te wijt… heb ze wel maar doe ze dus nooit aan.

mensen !!
CINDERELLA !!
heeft extra smalle kuitmaten !
dusss, misschien niet de allergoedkoopste, maar ook geen 300 euro, en zeker wel leuk !
maargoed, ehhm, op de site kan je het misschien wel vinden, en anders kan je altijd naar de winkel gaan, daar hebben ze wel meer.
x

met dikke sokken passen die laarzen ook nog niet hoor.

Ik doe altijd een zooltje erin. Dikke sokken en beenwarmers. Ik ben sowieso iemand die het altijd koud heeft. Dus is het geen probleem.
Door die beemwarmers iets uit te laten steken, ziet het er heel leuk uit en komt er geen koude wind je laarzen binnen.
Ik had vorig jaar bij de Hobb’s gekocht, 110 euro, witte laarzen, maar zijn er nu niet meer. Die vielen mooi smal, 2 a3 cm te wijd boven, maar ach… kan niet alles hebben :wink:

dat heb ik ook altijd, maar eigenlijk vooral bij ballerina’s, die kan ik nooit goede aankopen want die floep ik zo uit >.<

wij hebben hier zo’n schoenenwinkel met hele mooie laarzen voor kinderen, die gaan tot maat 40 ofzo geloof ik en die koop ik vaak aangezien ik dat ook heb. maar voor deze winter heb ik korte laarsjes en daar doe ik gewoon dikke sokken in en dan zie je het niet.

Ik heb het ook, maar dan vooral smalle benen. Maar ik heb wel laarzen gevonden die perfect aansluiten! Bij schuurman schoenen, zit een soort van bontlaagje aan de binnenkant waardoor die goed aansluit. Ben er heel blij mee =D