smalle zonnebril

haay!
nu het weer bijna zomer word ben ik toch maar weer op zoek naar een nieuwe zonnebril. helaas is het net hetzelfde als voorgaande jaren, ik kan er geen 1 vinden die ik pas! de lengte van de brillenpootjes zijn altijd wel goed, maar de monturen zijn atlijd veels te breed voor mijn gezicht. de bril zakt van me neus af en de bril steekt aan de zijkant van mijn hoofd uit…
ik heb al gezocht bij winkels zoals de hema, v&d en de h&m.
ik kreeg een x de tip: kijk bij de “kinderafdeling” maar daar zijn ze dan altijd weer (veels) te klein.
echt heel irritant, want wanneer je lekker op een terasje zit of op het strand/in de tuin ligt zit ik altijd weer met het probleem dat de zon zo fel schijnt in mijn ogen.
ik heb niet zo’n volle portemonnee dus een zonnebril bij de opticien kopen gaat niet door. maar weten jullie misschien nog winkeltjes waar ik kleinere zonnebrillen kan kopen?

Probeer alle kleine sieradenwinkeltjes die je tegen komt, drogisterijen, misschien vintage of kringloop?

drogisterijen zoals de kruitvat / da heb ik ook al geprobeert maar helaas…
ik zal op vintage/kringloop winkeltjes letten :slightly_smiling_face:

Hmm misschien kan je wel een keer naar een opticien gaan voor tips?
En als je echt niks vind dat moet je denk ik toch een keer investeren in een wat duurdere zonnebril. Misschien wat duurder maar ze zijn vaak beter en je kan er lekker lang mee doen.

up!

Heb ik ook altijd.
Vond uiteindelijk de perfecte zonnebrillen toevallig op een festival maarja… daar heb je ook niet veel aan.
Up voor jou dus.

iemand nog tips ?

up!