Smalle taille (mt. 28) iets bredere heupen

Ik heb een probleempje met een nieuwe broek. Ik heb gewoon maat 28/34. Vanmiddag was ik in een zaakje geweest en 28 zat te strak bij mijn heupen, maat 29 zakte af. Ik heb dus een smalle taille in verhouding met mijn heupen. Weten jullie misschien waar ik een goede broek kan vinden?

Gewoon in meerdere winkels broeken passen en dan kom je er zelf wel achter.

Dat is wel vervelend zeg! Ik heb geen idee sorry, tja mischien bij broekenwinkels vragen. upje

Daar heb ik ook last van. Dan moet je broeken te lang kopen & ze dan inkorten. Tenminste, dat wil bij mij wel.
1 nadeel; je krijgt enorme zakken aan je reet hangen.

1tje kopen en laten smaller of breder maken waar het moet bij een naaister ofzo…

Een riem gebruiken? Zo’n groot maatverschil is dat toch niet :S.

Dat denkt iedereen. 28 zakt eigenlijk al af. 29 en een riem is no go, ik heb er eentje maat 29 als ik daar een riem om heb loopt nog iedereen te zeuren dat ie afzakt.

Ik zit tussen 26 en 27 in. Echt super vervelend!

Maar wat je kan doen is gewoon een 28 kopen. Broeken lopen altijd nog wel wat uit.

ik heb ook last van dit probleem, maar ik neem dan gewoon de strakke, want dat vind ik mooier zitten. Jammer dan die vetrolletjes, die bedek ik wel met een lang/wijd truitje. :grinning_face_with_smiling_eyes:

broeken lopen NOOIT uit in de heupen.

OT: je kan ook gewoon een stretch broek halen, bv H&M divided.

Heupbroek kopen?

te groot kopen en kleiner wassen? :stuck_out_tongue: (iets dan, geen hele maat 0.o)
doe ik altijd, en dan zakken ze niet af en zitte ze perfect :slightly_smiling_face:

Ik heb da took,
ik hang ussen 27/28 XD
of S/M

-

Ik heb daarom altijd te wijde broeken. dus een riem om doen…

Ik heb dat ook.
Je kan ook je taille-heup verhouding uitrekenen he, of die goed is.
Doe het aantal cm taille gedeeld door het aantal cm heup. Als je op 0.70 uitkomt, dan heb je de ideale verhouding, daaronder zijn je heupen breder, daarboven smaller (in verhouding) Bij mij zit het idd onder die 0.70. Marilyn Monroe had een verhouding van 0.67.

Maar goed, even terug naar het broeken kopen, probeer verschillende merken uit. Nederlandse merken passen vaak beter voor bredere heupen, Italiaanse merken moet je mijden. Bij mij passen broeken van Lee en Levi altijd wel goed. G-star is Nederlands, dat moet ook passen (nog nooit geprobeerd) en koop ze anders een beetje baggy en gebruik een riem.

Bij mij anders wel.

Een riem dan toch he, of een strechbroek, die zijn echt relaxed. Ik kan in mijn skinny, die strech is, gewoon een spagaat doen.

Ik loop altijd in heupbroeken :slightly_smiling_face:! Maar dat is het probleem juist van boven is ie te wijd in maat 29

Haha skinny strech broeken zijn idd errug lekker. Heb er twee maat 27/34! Zitten heerlijk.