Smalle spijkerbroeken

Ik ben op zoek naar merken die smalle maar ook lange spijkerbroeken verkopen.

Ik heb nu een spijkerbroek van Circle of Trust in maat 25, de verkoopster vertelde me dat ze geen lengte maten hadden, dus je kon alleen je breedte maat kiezen. Deze broek leek in de winkel echt super te zitten! Strak genoeg en ook lang genoeg, maar nu (1 maand ofzo) later is de broek een stuk wijder geworden, en moet ik er weer een riem omheen, wat eerst niet hoefde.

Ik hoop dus dat iemand mij nog een merk kan vertellen dat smallere maten heeft, of dat ik maar gewoon genoegen moet nemen met de broeken van Circle of Trust. :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee, succes met zoeken. :slightly_smiling_face:
Alhoewel ik je wel even wil melden dat je topic waarschijnlijk zo gesloten wordt door een moderator omdat dit in het ik zoek topic thuis hoort.

Oh okee, sorry, dat wist ik niet… ben pas net nieuw op GS.

ben je dan niet gewoon veel afgevallen?

Nee, dat echt niet… Phoee, als ik nog minder zou wegen…

Mijn andere broeken passen nog wel gewoon, dus het is echt deze ene broek… Die andere broeken zijn allemaal van een winkel maar die verkoopt de laatste tijd ander soort broeken die ik niet leuk vind, dus ik kan jammer genoeg ook niet terug naar die winkel.

Heb je al een keer bij Levis gekeken? Die zitten bij mij meestal heel goed (een van de weinige merken met echt kleine maatjes).

ik koop mijn broeken bij broekenbinkie
dat is vanaf maat 24, geenlengte maat ofzo.
maar als je broek koopt moet je opletten dat je geen stretch koopt, en als je dat wel doet een maat kleiner nemen :slightly_smiling_face:

oh die broeken van levi’s zijn echt mooi,
je kan dara een test doen voor spijkerbroeken ik heb een: slight curve
wel jammer dat de broeken zo duur zijn :frowning_face:

In de H&M hebben ze broeken waar je zowel de lengte als je maat van de broek kan kiezen, dat is wel handig, en ze zijn ook skinny.

In New Look hebbe ze zo van die broeken op breedte en lengte, ik draag ze en vind ze gemakkelijk! Ze worden ook wat wijder maar niet zo hard (:

Bij de topshop hebben ze lengte 38 volgensmij ook smalle. Daar bestelde ik mijn broeken, zitten heel fijn. Ikga er nog wat bijbestellen.

kinderafdeling van h&m of zara proberen?!

Only! breedte 25 t/m 33 ofzo en lengte 32 en 34 :slightly_smiling_face:

Zara valt altijd heel klein/smal geloof ik!

is het niet een hele erge strech broek? waardoor die zo is uitgerekt?

en als je m even wast? want dan zitten mijn broeken altijd weer een stuk strakker (:
ow en anders kun je eens bij de jeans center kijken, daar hebben ze verschillende lengte en breedte maten, ben zelf ook erg smal en heb een broek van LTB
ow en laatst trouwens ook eentje bij de zara gekocht, alleen heb je daar volgens mij geen lengtematen en hangt het echt van de broek af (heb zelf vrij lange benen en de ene keer is een broek echt veelste kort, terwijl ie een andere keer gewoon goed is)
oke, heel verhaal, maar ik weet hoe lastig het kan zijn om broeken te vinden! haha

haha twee keer ‘ow en…’^^

Ik vind die van de Zara heel fijn, maar ik weet niet hoe ze met jouw maat zitten.

Ik vind die van de Zara en van de AmericaToday allebei heel erg fijn! Worden ook niet snel wijder, tenminste, bij mij niet.

Oh en ik heb trouwens ook heel vaak het probleem dat ze bovenaan te wijd zijn, zwaar irritant!